منچستر یونایتد مقتدرانه صعود کرد/ شالکه به مرحله بعد راه یافت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا؛

منچستر یونایتد مقتدرانه صعود کرد/ شالکه به مرحله بعد راه یافت

تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی در دیدار برگشت مقابل سنت اتین، صعودی مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا داشت.

به گزارش مهر، دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای لیگ فوتبال اروپا چهارشنبه شب با برگزاری سه دیدار همزمان ادامه یافت و در مهمترین بازی تیم منچستر یونایتد در زمین سنت اتین فرانسه به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد.

 

در این بازی هنریک میخیتاریان در دقیقه ۱۷ برای شیاطین سرخ گلزنی کرد. ستاره ارمنستانی البته در دقیقه ۲۵ بخاطر مصدومیت تعویض شد.

 

منچستر یونایتد که در بازی رفت نیز ۳ بر صفر برنده شده بود در مجموع ۴ بر صفر پیروز شد و با اقتدار راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ اروپا شد.

 

در یکی دیگر از دیدارهای همزمان تیم شالکه برابر پائوک یک بر یک متوقف شد. شالکه بخاطر برتری ۳ بر صفر در دیدار رفت، در مجموع ۴ بر یک برنده شد و به مرحله بعد راه یافت.

 

تیم فنرباغچه ترکیه برابر کراسنودار به تساوی یک بر یک رضایت داد. این در حالی بود که در بازی رفت تیم کراسنودار یک بر صفر برنده شد و در مجموع نیز برتری ۲ بر یک کراسنودار ثبت شد تا فنرباغچه از صعود به جمع تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------