لیگ قهرمانان آسیا؛ پیروزی شیرین پرسپولیس برابر الوحده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الوحده امارات به برتری رسید. این پیروزی در دقایق پایانی و با دو گل مهدی طارمی به دست آمد.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات از ساعت ۱۸:۴۰ امروز سه شنبه در ابوظبی به مصاف هم رفتند که  این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس  به اتمام رسید.

 

وحید امیری (۴) و مهدی طارمی (۸۱ و ۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند و اسماعیل مطر (۵۸) و والدیوا (۶۴) گلهای الوحده را به ثمر رساندند.

 

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (۷۱ - محسن ربیع خواه) ، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی (۹۱- شهاب کرمی)، محسن مسلمان (۸۳- سامان نریمان جهان)، وحید امیری و مهدی طارمی آغاز کرد و از همان ابتدای مسابقه، هجومی ظاهر شد.

 

اولین حمله پرسپولیس در دقیقه ۴ بود که وحید امیری روی پاس مهدی طارمی توانست دروازه الوحده را باز کند تا میزبان با این گل زودهنگام غافلگیر شود. جدی ترین حمله الوحده برای جبران گل در دقیقه ۱۱ بود که ضربه کرنر مستقیم بازیکن این تیم در آستانه ورود به دروازه سرخپوشان قرار داشت. بازیکنان الوحده در دقیقه ۲۰ هم ضربه ای را به تیرک دروازه پرسپولیس زدند.

 

با این حال با گذشت بازی، این پرسپولیس بود که مالکیت توپ را در اختیار گرفت و بر مسابقه حاکم شد. در دقیقه ۲۷ مهدی طارمی می توانست موقعیت تک به تک را به گل تبدیل کند که با تکل مدافع الوحده، این موقعیت خوب از دست رفت. به تدریج فشار پرسپولیس بیشتر شد و حتی کمال کامیابی نیا در دقیقه ۳۳ می توانست دومین گل را برای پرسپولیس به ثمر برساند که دروازه بان الوحده مانع شد. بعد از آن طارمی هم دو فرصت دیگر را از دست داد تا نیمه نخست با همان یک گل به اتمام برسد.

 

در نیمه دوم این تیم الوحده بود که چهره هجومی تری به خود گرفت و به تدریج فشار حملاتش را روی دروازه پرسپولیس بیشتر و بیشتر کرد. در این نیمه، اسماعیل مطر بازیکن با تجربه الوحده وارد زمین شد و همین بازیکن توانست در دقیقه ۵۸ گل تساوی را به ثمر برساند. آشفتگی خط دفاع پرسپولیس و دل بستن به ضد حملات بی نتیجه و کم اثر، در نهایت گل دوم پرسپولیس را در پی داشت. والدیوا روی اشتباه سیدجلال حسینی در دقیقه ۶۴ گل دوم را برای الوحده وارد دروازه نماینده ایران کرد.

 

در ادامه، بازیکنان پرسپولیس به خود آمدند و با محوریت مهدی طارمی در خط حمله، دروازه الوحده را تهدید کردند. البته سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بعد از گل دوم الوحده تعویض شد و محسن ربیع خواه جای او را در زمین گرفت.

 

طارمی که در این مسابقه موقعیت های زیادی را از دست داده بود، در دقایق پایانی به مرد اول این بازی تبدیل شد. او ابتدا در دقیقه ۸۱ گل دوم پرسپولیس را روی یک ضربه سر با پاس محمد انصاری به ثمر رساند. در حالی که الوحده بعد از گل تساوی پرسپولیس دو فرصت خوب گلزنی به دست آورد، اینبار باز هم نوبت پرسپولیس و مهدی طارمی بود که گلزنی کند. طارمی در دقیقه ۹۰ و روی پاس سروش رفیعی گل سوم پرسپولیس و گل دوم خودش در این مسابقه را به ثمر رساند تا سرخپوشان اولین برد آسیایی خود را به دست بیاورند.

 

پرسپولیس با این برد ۴ امتیازی شد و به صدر جدول گروه خود صعود کرد. در دیگر بازی این گروه، الریان قطر و الهلال عربستان به مصاف هم رفته اند و نتیجه این بازی، شرایط جدول را تعیین می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------