بیرانوند: آقای فردوسی‌پور هر وقت دستکش پوشیدی صحبت کن!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس موضع‌گیری شدیدی علیه فردوسی‌پور انجام داد.

علیرضا بیرانوند به محض بازگشت به ایران علیه عادل فردوسی‌پور موضع‌گیری کرد.

 

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: به نظرم مهدی طارمی توانست خودش را ثابت کند و بگوید که هنوز یکی از بهترین های ایران است و می تواند یکی از بهترین های آسیا هم باشد. امیدوارم روند گلزنی اش ادامه پیدا کند.

 

وی در خصوص انتقادات از خودش در جریان مسابقه گفت: متاسفانه شنیدم که گزارشگر بازی ادای کارشناسی درآورده است. من هم بخشی از بازی را دیدم و به نظرم ای کاش یک گزارشگر عربی این مسابقه را گزارش می کرد. اصلا کاش یک گزارشگر عربی تمام مسابقات ایرانی ها گزارش کند تا مردم بیشتر لذت ببرند.

 

وی تاکید کرد: من نمی دانم چرا گزارشگر بازی اینطور از من انتقاد کرده و به من گفته استاد! اصلا صحبت کردن این بحث ها مهم نیست. نمی خواهم جواب عادل فردوسی پور را بدهم چون من هنوز استاد نشده ام اما او خودش را استاد می داند. خدا را شکر می کنم که تا الان یک فصل در پرسپولیس هستم و هنوز یک اشتباه هم نداشتم. فکر می کنم پرسپولیس در این سالها چنین شرایطی نداشته است. نیاز نیست من این حرفها را بگویم. این را تمام کارشناسان و دروازه بان های بزرگ می دانند.

 

بیرانوند در ادامه تاکید کرد: به همه هواداران حق می دهم چون دوست دارند که من گل نخورم. به قول برانکو فقط ربات است که اشتباه نمی کند. بازهم می گویم که من اشتباه نکردم و خدا را شکر می کنم.خدا را شکر تا الان هیچ اشتباهی رخ نداده است. بازهم خدا را شکر می کنم که توانستم آن توپ تک به تک را بگیرم چون آن موقع بازی مساوی بود و اگر بیرون نیامده بودم، ۳ بر ۲ می باختیم. خدا را شکر اتفاقات خوبی افتاد. این تیم لیاقت قهرمانی در لیگ دارد و مطمئنا در آسیا نیز می تواند لیاقت خود را نشان دهد.

 

بیرانوند در پایان تاکیید کرد: پیشنهادم به فردوسی پور این است که دستکش در دستش کند و هر موقع دروازه بان شد، متوجه می شود که چه زمانی باید بیاید بیرون و چه زمانی می تواند تک به تک بگیرد. هر زمان دروازه بان شد، بعد باهم صحبت می کنیم.

 

خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------