برای علی پروین؛ نزدیک نیا سلطان!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دور بودن از معادلات کلیدی پرسپولیس در سال‌های گذشته، محبوبیت علی‌پروین در بین هواداران این باشگاه را در بهترین سطح حفظ کرده است.

به گزارش آی‌اسپورت؛ او در دوران مرموز حضور رویانیان روی صندلی مدیریت باشگاه، دوباره به تیم نزدیک شد اما به محض مواجهه با بازخوردها، تصمیم گرفت فاصله‌اش را با پرسپولیس حفظ کند و در جایگاه یک اسطوره محبوب باقی بماند. در شرایطی که بسیاری از پیشکسوت‌های پرسپولیس با گرفتن پست و یا مطرح‌کردن انتقادات سهم‌خواهانه موجبات عصبانیت هوادارها را به همراه آورده بودند، پروین با حمایت همیشگی‌اش از تیم، مرد اساطیری پرسپولیس برای دوستداران این باشگاه بود. حمایتِ دورادور سلطان از پرسپولیس در این فصل نیز ادامه داشته و با واکنش‌های مثبتی از سوی بازیکنان تیم نیز روبرو شده است. 

 

پروین اما در روزهای گذشته، روند متفاوتی را در پیش گرفته و دوباره به اظهارنظر در مورد جزئی‌ترین اتفاقات باشگاه علاقه‌مند شده است. او حتی از تمایل‌اش برای بازگرداندن رامین رضاییان به تیم حرف زده است. تصمیمی که به جز برانکو، در حوزه اختیارات هیچ فرد دیگری در باشگاه پرسپولیس نیست و بدون تردید تلاش برای دخالت در آن، آرامش را از سرمربی تیم خواهد گرفت.

 

 

در تاریخ فوتبال ایران، هیچکس به اندازه علی پروین قهر و آشتی را تجربه نکرده اما جنس دلخوری‌های او از امثال بهروز رهبری‌فرد، با آن‌چه در ماجرای برانکو و رامین اتفاق افتاده تفاوت بنیادینی دارد. پروین در روزهای مربیگری با اولین نشانه‌های عصبانیت، بازیکنان را از تیم کنار می‌گذاشت و به محض رویتِ جعبه‌شیرینی و گل، آن‌ها را با آغوش باز می‌پذیرفت. برانکو اما در پرسپولیس نظمی را به وجود آورده که رامین رضاییان، تهدیدی جدی برای آن محسوب می‌شود. البته که رامین، نوازنده چیره‌دستی است اما در ارکستر پرسپولیس، خارج از نت می‌زند و همین موضوع کافی است تا برانکو به گام‌های بازیکن جوانی مثل صادق محرمی بیشتر اعتماد کند.

 

 

دیگر در دهه هفتاد زندگی نمی‌کنیم و حالا روابط، کمی پیچیده‌تر از آن هستند که یک جعبه خالی شیرینی، جای اخم را با لبخند عوض کند و به همه تردیدها پایان ببخشد. بر خلاف آن‌چه سلطان تصور می‌کند، جدایی رامین از پرسپولیس به سود هر دو طرف خواهد بود. قرمزها می‌توانند در غیاب این ستاره با آرامش و تمرکز بیشتری به نبرد قهرمانی ادامه بدهند و رامین نیز دیگر برای فسخ قرارداد در تابستان، با مشکل روبرو نخواهد بود. حتی اگر قرار به بخشش رضاییان باشد، خودِ برانکو باید به این تصمیم برسد و فشار برای تحمیل دوباره این بازیکن به او روي اتمسفر تيم تاثير مثبتي نخواهد داشت. پرسپوليس در روزهاي حساس پيش رو، نياز مبرمي به اسطوره هايي مثل پروين دارد. البته كه شرطي كه آن ها پاي تصميم هاي تيم بايستند و سرگرم تصميم سازي براي باشگاه نشوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------