مهاجم سرشناس لسترسیتی: تهدید به قتل شدم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ستاره سرشناس لسترسیتی تاکید کرد که بعد از اخراج کلودیو رانیری تهدید به قتل شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سان، جیمی واردی فصل قبل عملکرد خیره‌کننده در لسترسیتی داشت و با گل‌های حساسی که به ثمر رساند باعث شد تا این تیم برای نخستین‌بار جام قهرمانی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بالای سر برد.

 

اما این بازیکن سرشناس در فصل جاری ناامید کننده ظاهر شد و بازی‌های ضعیف او باعث شد تا خبری از گلزنی‌های لسترسیتی نباشد و در نهایت کلودیو رانیری از کار برکنار شود.

 

با برکنار شدن رانیری هم واردی به روند گلزنی خود برگشته است و هم لسترسیتی خوب نتیجه می‌گیرد و این باعث شده تا خبرهای درباره کم کاری بعضی از بازیکنان لسترسیتی به ویژه جیمی واردی در دوران رانیری به گوش برسد.

 

واردی این موضوع را تکذیب و تاکید کرد که او تهدید به قتل شده است. او گفت: بعضی من را تهدید به قتل کردند چرا که آن‌ها براین باور هستند که من باعث اخراج رانیری شده‌ام اما اصلا چنین چیزی درست نیست. حتی همسرم هم تهدید به آزار و اذیت شده  و چندین‌بار برای او مزاحمت ایجاد کرده‌اند.

 

لسترسیتی بعد از اخراج رانیری به نظر می‌رسد که به روزهای اوج خود برگشته است. این تیم در سه بازی خود بعد از رانیری به پیروزی رسیده است و در لیگ قهرمانان اروپا هم با شکست دادن سویا به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد و باید در این مرحله به مصاف اتلتیکو مادرید برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------