ایران از دوحه به مرزهای روسیه رسید/پیروزی شیرین برابر قطر پرحاشیه (+جدول)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کار بزرگ شاگردان کی‌روش؛

ایران از دوحه به مرزهای روسیه رسید/پیروزی شیرین برابر قطر پرحاشیه

تیم ملی فوتبال ایران در ششمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر قطر به برتری رسید تا گام بلندی برای صعود به جام جهانی بردارد.

به گزارش مهر، شاگردان کارلوس کی روش که از پنج بازی گذشته صاحب ۱۱ امتیاز بودند و در صدر جدول گروه اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی حضور داشتند، از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف تیم ملی قطر رفتند و توانستند یک بر صفر حریف را شکست دهند.

 

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم کریم انصاری فرد(۷۰ وحید امیری)، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش(۷۷ امید ابراهیمی)، سردار آزمون(۸۳ مسعود شجاعی) و وریا غفوری به میدان رفته است. 

 

* دقیقه ۳ : تیم ملی فوتبال ایران توسط سردار آزمون تا پشت محوطه جریمه قطر رفت و توپی از جناح راست روی دروازه حریف ارسال شد اما ثمری نداشت.

 

* دقیقه ۶ : حمله تند و سریع ایران توسط سردار آزمون درون محوطه جریمه با واکنش دروازه بان قطر همراه بود و توپ در برگشت به کریم انصاریفرد رسید که این بازیکن با ضربه ای نه چندان مطمئن دروازه حریف را تهدید کرد اما گلر حریف توپ را مهار کرد.

 

* دقیقه ۷ : میلاد محمدی به خاطر خطا روی بازیکن حریف از داور کارت زرد دریافت کرد.

 

* دقیقه ۱۳: تیم ملی ایران در یک حمله توسط سردار آزمون پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد که سردار با خطای بازیکنان حریف سرنگون شد. این ضربه را جهانبخش از کنار دروازه به بیرون زد.

 

* دقیقه ۲۰: تیم ملی قطر سعی در رسیدن به دروازه ایران داشت و در این دقایق تیم برتر میدان بود.

 

* دقیقه ۲۳: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ایران را تاباتا زد که از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۲۸: ایران که از لاک دفاعی خارج شده بود توسط سردار آزمون صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه محکم این بازیکن به بدن دروازه بان حریف برخورد کرد.

 

* دقیقه ۳۷ : میلاد محمدی توپی که از میانه میدان گرفته بود را به سمت دروازه حریف شوت کرد که به مدافع قطر برخورد کرد و به کرنر رفت.

 

* دقیقه ۴۵: ایران که در دقایق پایانی نیمه اول تیم برتر میدان بود صاحب موقعیت هایی پشت محوطه جریمه شدند اما نتوانستند از این موقعیت ها به گل برسند.

 

* دقیقه ۵۰ : چند دقیقه ابتدایی نیمه دوم با بازی متعادل دو تیم سپری شد که البته ایران صاحب یک ضربه کرنر شد اما نتوانست از آن استفاده کند.

 

* دقیقه ۵۲: ایران در یک موقعیت خوب توسط مهدی طارمی به گل برتری رسید. در این صحنه طارمی پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه حرفه ای دروازه حریف را باز کرد.

 

* دقیقه ۶۰: بعد از گلی که ایران به ثمر رساند این تیم بازهم صاحب موقعیت هایی نزدیک به محوطه جریمه حریف شد اما بازیکنان در دادن پاس های اخر کم دقت بودند.

 

* دقیقه ۶۳: شوت محکم بازیکن قطر را علیرضا بیرانوند دفع کرد که توپ مقابل سوریا فرود آمد اما قبل از اینکه مهاجم قطری به توپ ضربه بزند بیرانوند اشتباهش را جبران کرد.

 

* دقیقه ۷۰ : تیم ایران در دو موقعیت پشت سر هم می توانست دروازه قطر را باز کند که یک بار سردار آزمون و یک بار هم جهانبخش موقعیت ها را هدر دادند.

 

* دقیقه ۷۳ : ایران می توانست در یک ضد حمله به گل دوم دست پیدا کند اما درحالی که تعداد بازیکنانش از حریف بیشتر بود قدر این موقعیت را هم ندانست. سردار و طارمی این موقعیت را هدر دادند.

 

* دقیقه ۸۵: درگیری بی مورد مهدی طارمی با بازیکن حریف یک کارت زرد برای او به همراه داشت. علیرضا بیرانوند هم به خاطر اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت.

 

* دقیقه ۸۸ : پرتاب خوب بیرانوند پشت مدافعان قطر به حاجی صفی رسید و این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شداما با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

 

* وقت های اضافه: در شش دقیقه وقت اضافه ای که از سوی داور هنگ کنگی اعلام شده بود بازهم تیم ایران صاحب موقعیت هایی شد اما نتوانست بر تعداد گلش اضافه کند و در نهایت یک بر صفر به پیروزی رسید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------