کی روش: بازی سختی را پشت سرگذاشتیم/ برخی از این اتفاقات خوشحال نشدند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از حمایت مردم و حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد و گفت: بازی سختی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و از این موضوع خوشحالم هستیم.

به گزارش مهر، کارلوس کی روش پس از برتری یک بر صفر عصر سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر چین در نشست خبری به خبرنگاران گفت: اول از همه به بازیکنانم در تیم ملی تبریک می گویم نه تنها از بعد نتیجه چرا که از نظر عملکرد خیلی خوب بودند. ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

 

وی در مورد اینکه ۱۱ بازیکن تیم ملی ایران  یک اخطاره هستند و در خطر محرومیت قرار دارند پاسخی نداد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چرا سطح فنی تیم ملی مانند دیدار با قطر نبود و کمی افت داشتید گفت: من با نظر شما موافق نیستم. شما خبرنگاری هستید که انتظارات خیلی بالایی دارید.

 

کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: برد امروز را می‌خوام تقدیم به هواداران کنم که به ورزشگاه آمدند. پیروزی برابر چین هدیه به آنها بود.

 

وی در مورد نزدیک شدن ایران به جام جهانی گفت: هنوز دنبال نتیجه بازی قطر و ازبکستان هستیم هنوز سه و چهار تیم شانس صعود دارند و ما باید تلاش خودمان را بکنیم. برای بازی با ازبکستان هم اگر اجازه بدهند ما کار را انجام خواهیم داد و مثل این اردو تنها چهار روز قبل از بازی اردو را برگزار نمی کنیم امیدوارم این افراد که تصمیم گیرنده هستند اجازه دهند برنامه هایمان را برگزار کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این موضوع تلفیقی از مسائل مختلف است. من پنج یا شش سال است که روی بازیکنان ایران کار می‌کنم الان وقت تکرار نیست و بازیکنان هر بار پیراهن تیم ملی را بر تن می کنند با دشواری هایی رو به رو بودند.

 

کارلوس کی روش ادامه داد: اعتبار دوم را باید به هوادارانی بدهیم که هیچ گاه تیم ملی را تنها نگذاشتند افرادی که عاشق تیم ملی بودند باید از آنها تشکر کنیم گاها افرادی قصد داشتند مسائل واهی را وارد بخش هواداری کنند. 

 کی روش ادامه داد: و مسئله بعدی تیمی را شکست دادیم که پنج روز پیش کره را برده بود. به هیچ عنوان شکست چین و ازبکستان ساده نیست ما تنها می‌توانیم چشم بر انها ببندیم و گوش به آنها ندهیم آنها فکر می کنند می‌توانند به هواداران دروغ بگویند.

 

وی در مورد حضور جهانگیری و وزیر ورزش در ورزشگاه گفت: بسیاری از این موضوع خوشحال نیستند اما درهای تیم ملی به روی همگان و مسئولان باز است امیدوارم این حمایت ها صور ت بگیرد . دوستم ندارم در این باره صحبت کنم. من نباید را جع به این موضوع صحبت کنم و برای من صحیح نیست و این مساله را به تاج واگذار می‌کنم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد از دست دادن موقعیت های زیاد توسط مهاجمان گفت: ما تنها باید به کارمان ادامه دهیم مهم این است کل تیم عملکرد خوبی داشته باشد و الان توانستیم موقعیت های زیادی را خلق کنیم. در آینده ای نزدیک هم مهاجمان گل های بیشتری خواهند زد.

 

وی در پایان در مورد اینکه در جام جهانی هم از بازیکنان جوان استفاده می کند،گفت: در درجه اول کیفیت بازیکن، استعداد و توانایی برای من اهمیت دارد و سن بازیکن این موضوع مساله اول نیست اما در این مدت سعی کردیم بازیکنانی را ارایه دهیم که برای بلند مدت باشند و برای کوتاه مدت نباشند در شش سال گذشته توانستم این کار را بکنم اما الان زمان این کار نیست چرا که برنامه من با حمایت از یکسری افراد رسانه ای که الان جلوی من نشستند لطمه خورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------