آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

خرمگاه: اولین بار بود چنین اخراجی می‌دیدم/ با نورافکن و کریمی برخورد می‌کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد اخراج منصوریان اظهار کرد برای نخستین بار بود که چنین اخراجی می‌دیده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار هفته بیست و پنجم خود در لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال تهران شکست خورد.

 

محمد خرمگاه که به دلیل اخراج علیرضا منصوریان (سرمربی استقلال) در مصاف با فولاد در نشست خبری حاضر شده بود، درباره پیروزی تیمش برابر فولاد گفت: بازی خوبی بود. شرایط برای دو تیم سخت بود. از مسابقات دور بودیم به دلیل تعطیلات و نگرانی ما همین بود که شاید شرایط بازی شکل نگیرد ولی در همان آغاز موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. می‌دانستیم فولاد با نفرات سرعتی برای دفاع می آید و خدا را شکر که توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه با یک گل بازی را به سود به پایان رساندیم. از هواداران بابت حمایتشان در بازی امروز تشکر می کنم. همیشه آنها حامی ما بودند.

 

وی درباره اخراج منصوریان از بازی گفت: در حیطه من نیست که درباره داوری حرف بزنم. به ما گفتند که پای منصوریان از خط خارج شده و برای همین اخراج شده است. برای من اولین بار بود که چنین چیزی را شاهد بودم. 

 

مربی استقلال درباره ناراحتی نورافکن از تعویضش و اینکه آیا او با کریمی برخوردی داشته است نیز گفت: صحنه را ندیدم ولی بازیکن باید یاد بگیرد که از تفکرات کادر فنی تمکین کنند. قطعا پیگیر این موضوع هستیم و باید آن را کنکاش کنیم. شک نکنید که در این موضوع برخورد لازم را خواهیم داشت. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------