برانکو: داوران یک اوت هم برای ما نگرفته‌اند؛ برای جلالی متاسفم/ دوست داریم سزاوارانه قهرمان شویم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک نمایش بزرگ داشتیم و سزاوارانه یک حریف سرسخت را بردیم و دوست داریم سزاوارانه قهرمان شویم.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: با حالتی شاد و مسرور اینجا حضور دارم. این برد بسیار لذتبخش بهترین هدیه سال جدید برای هواداران، دوستان و خانواده‌های آنهاست.

 

او گفت: اولین بازی ما در سال جدید در تهران لذت‌بخش بود. هواداران استقبال خوبی کردند و در زمین هم عملکرد ما را دیدید. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که حداکثر جنگندگی خود را انجام دادند و انرژی زیادی گذاشتند. به امتیاز 59 رسیدیم و دوست داریم با همین توانایی، شوق و رغبت فراوان بازی کنیم و در هر چهار بازی برای برد بازی کنیم. در کنار این برد باید بگویم یک دعوت بزرگ از هواداران داشتیم تا در بازی با الریان از ما حمایت کنند. ما یک نمایش بزرگ داشتیم و سزاوارانه یک حریف سرسخت را بردیم و دوست داریم سزاوارانه قهرمان شویم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات جلالی درباره موضوع بیانیه و داوری‌ها گفت: ایشان پرسپولیس و نتایجش را دنبال می‌کنند. فقط بگویید کدام داور اوتی را برای ما گرفته که اوت نبوده باشد یا به سود ما صحنه‌ای گرفته است؟ تاکنون 59 امتیاز گرفته‌ایم و شرایط‌مان طوری بوده که هیچ تیمی تا به حال نتوانسته با این همه انرژی صرف کردن و تلاش این میزان امتیاز را بگیرد. هیچکس به ما کمک نکرده و بار دیگر می‌گویم یک اوت هم به سود ما گرفته نشده است. برای آنهایی که اینگونه صحبت می‌کنند، متأسفم. پیکان باخت، چون ما خوب بودیم. شکی نیست آنها تیم خوبی هستند، تلاش زیادی می‌کنند اما شکست خوردند. هیچ وقت ندیدید من یا همکارانم بعد از شکستی داوری را مقصر بدانیم. اگر کسی مدرکی دارد که داوری به سود ما بوده بیاورد.

 

برانکو در خصوص اینکه او نشان داد اعتماد خوبی به نیمکتش دارد که در بازی قبلی علوان‌زاده عملکرد خوبی داشت و در این بازی هم نریمان‌جهان پاس گل داد و آیا بازهم از بازیکنان روی نیمکت در ترکیب استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و متفاوت با بازی قبلی است. امروز برنامه ما این بود که ترکیب متفاوتی را به زمین بفرستم،‌اما از آنجایی که در آبادان شکست خوردیم، این پیروزی برای ما ضروری بود. ما بازی بعدی را در پیش داریم و باید ببینم چه شرایطی دارد و از چه ترکیبی استفاده کنیم، اما این درست است که همه بازیکنام انرژی خوبی دارند. بازیکنانم در آخر فصل شرایط و انرژی خوب دارند و از این ماجرا خوشحالم که بازیکنانم انگیزه زیادی می‌گذارند. به همین دلیل است که ناراحت می‌شوم بقیه بیایند و تلاش بازیکنانم را زیر سؤال ببرد. ناراحت می‌شوم وقتی صحبت‌های نامربوط در خصوص نتایج ما می‌شود و می‌خواهند تلاش ما را زیر سؤال ببرند.

 

او در مورد اینکه یک گام تا قهرمانی پرسپولیس مانده، اما وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خطرناکی دارد، گفت: به این مسئله واقف هستیم که بازی با الریان قطر سرنوشت ساز است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. در هر دیدار جاه‌طلبی برد را داریم. روز سختی در انتظارمان است، اما در قطر نشان دادیم که بهتر از ما نیستند. بازیکنان ما امروز نشان دادند تحت مسئولیت سنگین قرار بگیرند، کارشان را انجام می‌دهند و بازی سختی را بردند. من به بازیکنانم اعتماد دارم و آنها این فصل در بسیاری‌ از بازی‌ها سربلند از آزمون خارج شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------