آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

کامیابی‌نیا: صددرصد قهرمانیم/ بیرانوند: هنوز دست‌مان به جام نرسیده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کامیابی‌نیا: صددرصد قهرمانیم

به گزارش ایسنا، کمال‌الدین کامیابی نیا پس از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم ببریم و از فشار باخت هفته پیش خارج شویم. پیکان تیم خوبی است اما توانستیم مقابل این تیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. این بازی برای ما بسیار سخت بود اما توانستیم با پیروزی در آن باخت هفته گذشته را جبران کنیم.

 

هافبک پرسپولیس درباره درگیری‌های پایان بازی و قهرمانی این تیم در انتهای فصل تصریح کرد: فشار بازی زیاد بود و رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی بود. داور توانست به خوبی درگیری‌ها را جمع کند و از کارت‌های زرد و قرمزش به درستی استفاده کند. خوشحالیم که تنها ۴ هفته با قهرمانی فاصله داریم و صددرصد قهرمانیم.

 

بیرانوند: هنوز دست‌مان به جام نرسیده است

 علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت پس از پیروزی این تیم برابر پیکان اظهار کرد: این ۴ بازی باقی مانده برای قهرمانی بسیار مهم است. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم تا این قهرمانی را به عنوان هدیه‌ای به هواداران تقدیم کنیم زیرا سال‌های سال است که آن‌ها منتظر این  هدیه هستند.

 

وی اضافه کرد: بازی خوبی بود و با توجه به اینکه ۴ بازی باقی مانده فشار زیادی روی بازیکنان حس می‌شود. هنوز دست ما به جام قهرمانی نرسیده اما می‌جنگیم تا این جام را به دست بیاوریم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره درگیری انتهای بازی گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و به این مسائل نیز توجهی ندارم. بازیکنان حریف شلوغ‌کاری کردند اما مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست یافتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------