توقف استقلال مقابل گسترش/ موقعیت تازه به دست آمده به خطر افتاد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

توقف استقلال مقابل گسترش/ موقعیت تازه به دست آمده به خطر افتاد!

تیم فوتبال استقلال که با صعود به رده دوم جدول رده بندی شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر داشت با تساوی برابر گسترش فولاد تبریز این فرصت را از دست داد.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه با دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. 

 

علیرضا نقی زاده(۷۴) برای گسترش فولاد و امید ابراهیمی(۸۰) برای استقلال گل زدند.

 

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد دو تیم نیمه اول را کم تحرک و کسل کننده پشت سرگذاشتند و هیچکدام از دروازه ها به طور جدی تهدید نشد و توپ در میانه های میدان در جریان بود.

 

شروع نیمه دوم بازهم جذابیت لازم را نداشت اما در ادامه روند بازی تغییر کرد و دو تیم نمایشی جذاب و تماشایی داشتند که حاصل آن رد و بدل شدن دو گل بود. ابتدا گسترش روی یک ضد حمله و فرار خوب نقی زاده به گل برتری دست پیدا کرد.

 

در ادامه استقلال هم سرعت را در دستور کار خود قرار داد و چند حمله را روی دروازه میزبان طراحی کرد که در نهایت دقیقه ۸۰ امید ابراهیمی سانتری که از خسرو حیدری دریافت کرده بود را با ضربه چکشی پای چپ وارد دروازه حریف کرد.

 

استقلال با این تساوی ۴۸ امتیازی شد و همچنان در رده دوم قرار دارد و باید منتظر دیدار روز جمعه تراکتورسازی بماند. گسترش فولاد تبریز هم ۳۳ امتیازی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------