برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برانکو ایوانکوویچ:

پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تقدیم می کنم و به همه آنها تبریک می گویم، پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ عصر امروز بعداز قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شایسته سه امتیاز بودیم و بازیکنان تیمم خیلی خوب کار کردند، البته تیم حریف نیز خوب بود.

 

وی با بیان اینکه تبریکی ویژه به بازیکنان پرسپولیس می گویم، گفت: همه بازیکنان شاد هستند و ما در کاغذ هم قهرمان شدیم و خیلی خوشحالم، این موفقیت را تبریک می گویم. بازیکنان تیمم خیلی تلاش کردند و شایسته این عنوان هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس لیاقت این قهرمانی را داشت، ادامه داد: می ‌خواهیم امشب با بازیکنان و هواداران پرشور تیممان که امروز نیز در ورزشگاه بودند و ما را تنها نگذاشتند، شادی کنیم.

 

وی ادامه داد: دو سال پیش تیم پرسپولیس برای بقا می ‌جنگید و امسال قهرمان شدیم، البته سال گذشته عملا ما قهرمان بودیم و امسال دیگر فاتحانه و قاطع قهرمان شدیم.

 

برانکو با تاکید بر اینکه به کادرفنی و مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره باشگاه نیز تبریک می گویم، گفت: هیات مدیره باشگاه ما را به خوبی حمایت کرد و کارمان را دنبال کردند.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تبریک ویژه این قهرمانی برای هواداران تیمم است که در کل فصل یار دوازدهم ما بودند و انرژی دادند. پرسپولیس امسال در تمام بازی ها بهترین بازی‌ ها را ارائه داد و ما لایق این قهرمانی و این شادی ها هستیم.

 

وی ادامه داد: امروز با اینکه خسته بودیم و فشار بازی ها نیز زیاد بود ولی خوب کار کردیم و پیروز شدیم، نیمه اول پنج فرصت ایده آل گلزنی را از دست دادیم و زودتر می ‌توانستیم پیروز شویم.

 

برانکو با تاکید بر اینکه ما یک تیم هستیم، گفت: بازیکنان ما به این خوبی واکنش نشان دادند. ما به دنبال آن هستیم که در بازی های بعدی را نیز به همین شکل به پیروزی برسیم.

 

وی افزود: این سومین قهرمانی من در سه کشور مختلف است.

 

وی سپس در خصوص تیم حریف ادامه داد: ماشین سازی کیفیتش بسیار بالاتر از موقعیتش در جدول بود، آنها نیز امروز خوب بودند و به عنوان میزبان تلاش می کردند تا نتیجه بگیرند و یک موقعیت هم داشتند ولی ما با آرامش بیشتری بازی می کردیم و از موقعیت ها استفاده کردیم.

 

وی سپس در خصوص زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: این زمین خوب است، همچنین زمین ورزشگاه گسترش فولاد نیز عالی است و زیرساخت ها خیلی بهتر شده است. در اصفهان و مشهد زمین های جدیدی ساخته شده اند.

 

برانکو سپس افزود: لیگ برتر ایران برای اولین بار در اختیار چهار تیم بزرگ قرار گرفته و انتظار می رود تا از نظر مالی و زیرساخت ها و سرمایه گذاری لیگ ایران روز به روز بهتر شود.

 

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران وضعیت صعودی دارد، گفت: تیم ملی فوتبال ایران به یمن تلاش باشگاه ها به اینجا رسیده است.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: الان بازی با پدیده و الهلال برای ما خیلی مهم است.

 

وی در خصوص پنالتی زدن طارمی نیز گفت: سیدجلال حسینی دست راست من درون میدان است و با دادن پنالتی به طارمی اعتماد به نفس مضاعفی به مهدی داد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس که در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود پس از هشت فصل توانست این عنوان را تکرار کند و دوباره قهرمان شود.

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که عصر امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف ماشین سازی رفته بودند موفق شدند با برتری ۲ بر صفر در این دیدار عنوان قهرمانی را در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل به خود اختصاص دهند.

 

در این دیدار که در هفته بیست و هفتم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برگزار شد، علی علیپور(ثانیه۳۱) و مهدی طارمی(۷۰- پنالتی) برای پرسپولیس گل زدند.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------