منصوریان: جوانک تراکتور به ابراهیمی بی احترامی کرد/ قلعه‌نویی: بدترین اتفاقات عمرم در این فصل افتاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به تغییرات در بالای جدول امیدوارم

منصوریان: جوانک تراکتور به ابراهیمی بی احترامی کرد

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

  

باهوش نبودیم و باختیم

اگر از شانس های خود استفاده نکنید، گل می خورید و می بازید. در نیمه اول می توانستیم دو گل بزنیم اما شانس ها را از دست دادیم. در نیمه دوم نیز شرایط بازی برابر بود و در خیلی از وقتها رحمتی در جریان بازی نبود اما در نهایت تنبیه شدیم. بازی های فشرده ای انجام می دهیم و فاصله ی بازی های ما ۴ روز است.

  

اگر گل می زدیم، بازی عوض می شد

ما کار خودمان را انجام دادیم و اگر به گل می رسیدیم، جریان بازی عوض می شد اما به گل نرسیدیم. ما یک بازی با الاهلی امارات داریم که سرنوشت ساز و باید بدن بازیکنان را کنترل می کردیم. البته این بازی نیز خیلی مهم بود و حالا باید در دو هفته آینده به دنبال جبران آن باشیم. اگر گل می زدیم، جریان بازی کاملا عوض می شد. گلی که خوردیم کار تاکتیکی نبود و یک خلاقیت فردی تراکتورسازی را به گل رساند. ما بر جریان بازی مسلط بودیم و با مهار حاتمی، نوری و کیانی حریف را کنترل کرده بودیم. از عمکرد بازیکنان راضی هستم اما باید ضربات آخر را با دقت می زدیم. چندین بار با دروازه بان حریف تک به تک شدیم و این موضوع نشان می دهد که عملکرد خوبی داشتیم.

 

استراحت کافی نداریم

ما سه روز استراحت را تا به امروز تجربه نکردیم. دغدغه اصلی ما از همین الان بازی الاهلی است. عملکرد داور نیز بسیار خوب بود و از او تشکر می کنم. ما در فرصت کم باید ریکاوری، کار تاکتیکی و استراحت کنیم و مواظب بازیکنان نیز باشیم. ما باید در روزهای آینده ریکاوری روحی و فیزیکی انجام بدهیم. با یک تیم قدرتمند در آسیا بازی داریم که نایب قهرمان آسیا شده است. امیدوارم با شرایط بهتر بستری فراهم کنیم تا بازیکنان این بازی را فراموش کنند.

 

جوانک تراکتورسازی نباید بی احترامی می کرد

نگران بودم بازیکنانم در درگیری کار اشتباهی انجام ندهند. فوتبال برد و باخت دارد و در این بازی عدالت که نتیجه مساوی بود رعایت نشد. اینکه بازیکنان عصبی باشد طبیعی است اما یک بازیکن جوان به زمین آمد و باید با ابراهیمی مودب تر برخورد می کرد. به جوانک! تراکتورسازی نیز گفتم که ۹۰ دقیقه یک بخشی از فوتبال است و باید اخلاق را رعایت کرد. البته بزرگترهای تراکتورسازی نیز در این صحنه کمک کردند و اجازه ندادند کار مشکل ساز شود.

 

هنوز به لیگ امید داریم

لیگ برای ما تمام نشده و هنوز روی لیگ تمرکز داریم. استادیوم یادگار امام ۲ سال پیش به من درس مهمی داد و یاد گرفتم تا آخرین لحظه امیدوار باشیم. ما هنوز امید داریم. تراکتورسازی هفته آینده با سپاهان بازی دارد که این روزها تیم خوبی شده است. ما نیز با پدیده یک بازی دشوار داریم اما تا آخرین لحظه تلاش می کنیم و احساس می کنم جدول باز هم جا به جا می شود.

 

 بهترین شرایط بدنی را داریم

ما با برنامه به زمین آمدیم. در بازی با صبا نمی خواستیم با فشار بازی کنیم اما اتفاقی افتاد که مجبور شدیم پرفشار بازی کنیم. ما چند نیمه بد داشتیم؛ نیمه دوم با تراکتورسازی در تهران، نیمه اول با پیکان در شهر قدس و دیدار با گسترش فولاد تبریز. ما در بقیه مسابقات با برنامه عمل کردیم و نمایش خوبی داشتیم. این فشردگی به ما لطمه زد و اجازه نمی دهد ما با تمام توان در زمین ظاهر شویم. در نهایت اما فکر می کنم از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی داریم و شما دیدید که برابر گسترش فولاد، صبای قم و لوکوموتیو در دقایق پایانی گل می زنیم. در اواخر بازی خوب پرس می کنیم و از عملکرد فیزیکی بازیکنان راضی هستیم اما در این بازی ما از موقعیت ها استفاده نکردیم و در نهایت شکست خوردیم.

 

هواداران نعمت هستند

حضور هواداران در ورزشگاه نشاط می آورد و هواداران برای فوتبال نعمت هستند. جز تهران، تبریز فقط جو های این چنینی دارد. این جو خیلی خوب و قشنگ است و ما هیچ نگرانی از این بازی نداشتیم. ما با آذری ها زندگی کردیم اما هیچ ترسی نداشتیم. جو ورزشگاه شما مانند ورزشگاه لیورپول است.

 

فضای آسیایی استقلال متفاوت است

ما در لیگ شانزدهم برای سومین بار در آسیا هستیم. فضای متفاوتی را با استقلال در آسیا تجربه می کنیم که از فضای نفت متفاوت است. اگر به یاری حق بتوانیم الاهلی را شکست دهیم، برای استقلال روزهای خوبی را در آسیا می بینم. فکر می کنم استقلال آماده ی یک اتفاق خوب در ادامه ی مسابقات آسیایی است.

----------------------------------

قلعه‌نویی: بازیکنانم نشان دادند هنوز معرفت هست/ بدترین اتفاقات عمرم در این فصل افتاد

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش مستحق پیروزی برابر استقلال بوده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک گله تیمش برابر استقلال گفت: به تماشاگران تبریک می‌گویم که برنده اصلی بودند. آنچه که فرهنگ آذربایجان و تراکتورسازی بود انجام شد. در نیمه دوم به جز یک صحنه توپ کمتر روی دروازه ما بود. بازیکنان جنگیدند و مردانه بازی کردند. به عنوان مسئول فنی تیم می‌گویم که بازیکنان نشان دادند که با معرفت هستند و هنوز معرفت در فوتبال هست. بازیکن من با مصدومیت، دلاورانه بازی کرد. استقلال هم امیدوارم در آسیا بتواند نتیجه خوبی بگیرد. امروز هم خوب بازی کردند و یک بازی فیزیک و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هرکسی که بازی را دید لذت برد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. این برد مبارک هواداران چون لیاقت زیادی دارند. امیدوارم در پایان فصل هواداران را شاد کنیم.

 

او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه این بازی بار فنی نداشت، گفت: امروز خیلی به استقلال فشار آوردیم و دیدید که چند کرنر و فرصت داشتیم و گل را هم که از وسط زمین نزدیم. حالا شما بگویید فنی چیست تا من از شما یاد بگیرم. ما چند بازیکن جوان را به تیم اضافه کردیم و باید از آنها استفاده کنیم تا در بازی‌های بعدی به کار بیایند. کرار به بازی آخر ما می‌رسد ولی فکر نمی‌کنم ادینیو تا پایان فصل برسد. البته شاید در فینال حذفی حاضر باشد.

 

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: می‌خواستیم تیم را تقویت کنیم و تا آخر اسفند صدرنشین شویم. اتفاقاتی رخ داد که بدترین اتفاقات عمرم بود. می‌خواستم یک یادگاری خوب برای مردم بگذارم. چند بازیکن ما مصدوم بودند. باید به این بازیکنان افتخار کرد که با وجود درد بازی می‌کنند. ما قبل از بازی با پرسپولیس آماده بودیم که یکباره تیم‌مان اره شد. نمی‌دانم چرا همه این اتفاقات سر امیر قلعه‌نویی می‌آید.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره جوانان تیمش و عملکرد حاتمی، گفت: ما جوانانی داریم که آینده تیم ما هستند. من هرکجا که می‌روم یک تیم سایه درست می‌کنم و خوشحالم در تراکتورسازی هم این کار را کردم. ما بر اساس تاکتیکمان به بازیکنان نگاه می‌کنیم. درباره فرزاد حاتمی هم باید بگویم که او تلاش زیادی انجام می‌دهد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------