از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم/ شاید لژیونر شوم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدافع بومی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی استقلال پایم از همان ناحیه قبلی ضربه خورد و با پای آسیب دیده به بازی ادامه دادم.

سعید آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد تراکتورسازی برابر استقلال اظهار کرد: بازی خوبی بود و مهم این بود که به سه امتیاز برسیم. هواداران حمایت خوبی از اول تا آخر بازی از ما کردند و امیدواریم با قهرمانی در جام حذفی جواب محبت های آنها را بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال مهر که چطور با پای آسیب دیده چند دقیقه ای را به بازی ادامه داد، گفت: در این بازی پایم @ از همان ناحیه قبلی ضربه شدیدی خورد و من نمی توانستم به بازی ادامه دهم اما هرچه آقای قلعه نویی بگوید انجام می دهم. امیدوارم این مصدومیت آسیب جدی به من نزند و برایم مشکل ایجاد نکند. 

 

آقایی در پاسخ به این سئوال که قضیه عدم دریافت مطالبات او از باشگاه چیست، عنوان کرد: من از دو سال پیش از باشگاه طلب دارم و سند هم دارم. دیگر برایم عادی شده است. البته قرار است کاپیتان تیم در این مورد با باشگاه صحبت کند.

 

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به او اظهار کرد: من فقط از پرسپولیس پیشنهاد ندارم و چند تیم دیگر نیز به من پیشنهاد داده اند، حتی از تیمهای خارجی هم پیشنهاد جدی دارم و شاید فصل آینده لژیونر شوم. البته من تا آخر فصل منتظر تراکتورسازی می مانم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------