منصوریان: به افتخاری لیست خرید نداده‌ام/ قرارداد ستاره‌هایم را تمدید کنید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه به مدیرعامل این باشگاه لیست خرید نداده است، به سئوالی درباره رامین رضاییان واکنش نشان داد و تاکید کرد که صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ آسیا قطعی نیست.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی استقلال با الاهلی امارات گفت: خدا را شکر می کنم که امروز نگذاشت شرمنده هواداران شویم. دست تک تک هواداران را می بوسم و می فشارم. 

 

وی افزود: زیر باران شدید یک لحظه از تشویق تیم دست بر نداشتند. 

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: از بازیکنانم هم راضی هستم. خیلی سخت است که هر چهار روز یکبار بازی کنید هم در لیگ هم در لیگ قهرمانان اسیا. این یک کار خیلی خوب را می طلبد. به همه خسته نباشید می گویم. این مساوی باعث شد شرایطمان در جدول حفظ شود و این را از تماشاگران داریم.

 

منصوریان با بیان اینکه حرکت بازیکن الاهلی روی کاوه رضایی در نیمه اول خطا بوده و اخراج داشته است، تاکید کرد: با فشاری که روی الاهی آوردیم، بازیکنان این تیم عقب نشینی کردند و می توانستیم برنده باشیم. حالا شرایط طوری است که کار به هفته آخر کشید. لیگ قهرمانان آسیا جای بازی احساسی نیست و باید باهوش باشیم.

 

وی درباره حضور پرشور تماشاگران تصریح کرد: وقتی وارد استادیوم شدیم، ترجیح دادم با خسرو و رحمتی از کنار زمین به رختکن برویم. می خواستم این احساس به داخل خودم وارد شود که حضور زیر باران چه حسی دارد. شاید ۱۰ نفر از تماشاگران هم چتر نداشتند. همین مسئله ما را در نیمه دوم برگرداند و بازی به تساوی کشید. ما نباید بگذاریم تماشاگران با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند. اعتقاد دارم نزدیک به ۸۶ تا ۹۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

 

سرمربی استقلال درباره صعود به مرحله بعدی گفت: شرایط صعود برای ما فراهم است ولی چیزی قطعی نیست. امروز تیم تعاون عربستان به تیم لوکوموتیو چهار گل زد و چهار گل خورد. باید مقابل این تیم باهوش باشیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست. هیچ چیزی را تمام شده نمی دانیم.

 

منصوریان درباره ترجیحش برای بازی در مرحله بعد و بازی با یک تیم گفت: مشخص نیست در گروه تیم ذوب آهن چه اتفاقی می افتد. ابتدا امیدوارم ذوب آهن صعود کند به همراه دو نماینده دیگر ایران تا سهمیه ما حفظ شود. نمی دانم کدام تیم صعود می کنم. امیدوارم هر تیمی که بالا می آید تیمی باشد که بتوانیم در مرحله پلی آف حذف کنیم. از فدراسیون هم می خواهم در بحث عربستان عقب نشینی نکند و در صورت رویارویی با تیم های عربستانی در ازبکستان بازی کنیم.

 

وی در خصوص لیست خریدهایش به باشگاه تاکید کرد: بنده به آقای افتخاری لیست نداده ام. ما یک هدف بیشتر نداریم و آن حفظ ستاره های خودمان مثل کاوه رضایی. 

 

سرمربی استقلال درباره تشویق رامین رضاییان و اینکه آیا این بازیکن در لیست خریدهایش هست یا خیر، تصریح کرد: فقط و فقط می خواهم ۱۱ بازیکنی که قراردادشان تمام می شود، تمدید کنند. چون دیگر زمان ندارم تاکتیک هایم را برای بازیکنان جدید ارائه بدهم. ما ابتدای این فصل خانه تکانی زیادی داشته ایم. امسال به هارمونی رسیده ایم و باید این را شکل بدهیم. به افتخاری لیست نداده ام و به او گفته ام هدفمان حفظ ستاره ها است. 

 

منصوریان درباره اینکه تماشاگران رامین رضاییان را تشویق کرده اند و آیا این بازیکن را می خواهد یا خیر، تاکید کرد: امروز آنقدر با بازیکنانم کنار خط می دویدم که تمرکزی روی این موضوع نداشتم. همانطور که گفتم تمرکز ما فعلا روی تمدید قرارداد بازیکنانمان است. بعد از آن باید ببینیم در چه نقطه ای ضعف داریم و اقدام کنیم.

 

وی در خصوص وقت کشی بازیکنان تیم الاهلی امارات تصریح کرد: بازیکنان این تیم وقت کشی می کردند ولی در مجموع الاهلی نسبت به سایر تیم های عربی کمتر وقت کشی می کرد. 

 

سرمربی استقلال با بیان اینکه بارش باران در کیفیت مسابقه امروز تاثیرگذاشته بود، گفت: روی همه چیز حساب کرده بودم جز اینکه باران بیاید. الاهلی جزو تیم هایی است که قبل از بازی هایش سه بار زمین را آب می دهد. آنها متخصص بازی در زمین مرطوب هستند. قسمت بود به اندازه ای که آنها نیاز به باران داشتند، باران بیاید! ما شرایط بازی در زمین مرطوب را نداریم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------