کریستیانو رونالدو ۵ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل هل دادن داور در دیدار با بارسلونا از سوی فدراسیون اسپانیا با محرومیتی سنگین مواجه شد.

به گزارش مهر، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید که در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا بعد از دریافت کارت قرمز داور بازی را هل داده بود، از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا محروم شد و در ۵ بازی آینده نمی‏‌تواند تیمش را همراهی کند. 

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره محرومیت او توضیح داده شده است: اول ستاره رئال مادرید، کریس رونالدو، به خاطر دو کارت زردش از انجام بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا محروم می‌‏شود. کارت زردهای او یکی برای درآوردن لباس و دیگری برای تمارض. همچنین باشگاه ۳۵۰ یورو و خود بازیکن ۸۰۰ یورو جریمه می‏‌شوند.

 

بعد از این اما رونالدو بر اساس بند ۹۶ قانون به خاطر هل دادن داور فدراسیون فوتبال اسپانیا از انجام ۴ بازی آینده تیمش محروم می‏‌شود. همچنین باشگاه ۱۴۰۰ یورو و خود بازیکن ۳۰۰۵  یورو برای این اقدام جریمه نقدی می‏‌شوند. 

 

با این حکم رونالدو بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا به اضافه بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا، والنسیا، لوانته و رئال سوسیداد در لیگ اسپانیا را از دست می‎دهد. او ۱۰ روز زمان دارد به این حکم اعتراض کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------