جشن صعود ۶ هزار نفری/ کولاکوویچ: هنوز تصمیمی برای دعوت یا عدم دعوت غلامی به تیم ملی نگرفته‌ام



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم والیبال ایران با ترکیب جوان قطر را برد/جشن صعود ۶ هزار نفری

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان و در بازی تشریفاتی با ترکیب جوان و ذخیره های خود قطر را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که از ساعت ۱۸ امروز در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شده بود، تیم ایران با میدان دادن به جوانان خود تواسنت تیم قطر را شکست دهد.

 

برای این دیدار اگور کولاکوویچ سرمربی تیم والیبال ایران به بازیکنان اصلی خود استراحت داد و به جوانانی مانند شفیعی، غلامی، نظری افشار، صالح افزون و... میدان داد تا شایستگی های خود را نشان دهند.

 

با وجود اینکه ترکیب تیم ایران کاملا تغییر کرده بود اما جوانان شایسته کشورمان از همان ابتدا از حریف خود پیش افتادند و بازی را در اختیار گرففتند.

 

ست اول این بازی با اختلاف نزدیک پیش رفت و در نهایت این تیم ایران بود که در امتیازات پایانی توانست حریف را پشت سر گذاشته و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به نفع خود خاتمه دهد.

 

در ست دوم برتری تیم ملی کشورمان محسوس بود و بازیکنان ایران از امتیاز ۱۰ به بعد چهار امتیاز اختلاف ایجاد کردند، این روند در امتیاز ۲۲ به پنج اختلاف رسید تا در نهایت تیم کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز این ست باشند.

 

در این دو ست تیم ملی والیبال کشورمان در دفاع روی تور و در حمله عالی نشان داد و همین برتری عاملی مهمی در پیروزی بود.

 

در ست سوم باز هم برتری با ایران بود و تیم ایران این ست را هم با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۹ به سود خود خاتمه داد تا بازی با بر سه بر صفر ایران همراه باشد.

 

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

 

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم های ایران و چین به عنوان دو تیم برتر به رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا کردند.

 

 --------------------------------------------

سرمربی تیم والیبال ایران:هنوز تصمیمی برای دعوت یا عدم دعوت غلامی به تیم ملی نگرفته‌ام

 ایگور کولاکوویچ شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های ایران و قطر افزود: عادل بازیکن بسیار خوبی است، طی چهارماه که در تمرینات بود هیچ مشکلی نداشت اما او برخی خط قرمزها را زیرپا گذاشت.

 

وی با ابراز تاسف از این اتفاق تصریح کرد: من در مورد دعوت یا عدم دعوت عادل چیزی نمی توانم بگویم هنوز تصمیمی نگفته ام، در حال حاضر برای من و عادل آینده یک راز است.

 

سرمربی تیم والیبال ایران با اشاره به عدم دعوت از غلامی برای بازی های بین قاره ای ژاپن متذکر شد: بعد از اعلام لیست با عادل دیداری داشتم که وی از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد و به تصمیم و انتخاب من احترام گذاشت.

 

وی با بیان اینکه من به عنوان سرمربی باید پیش از هر چیز به تیم و بازیکنانم احترام بگذارم، یادآور شد: عدم دعوت از عادل برای بازی های بین قاره ای نیز بر همین اساس بود.

 

کولاکوویچ در خصوص بازی با قطر و برد قاطع تیم ملی کشورمان یادآور شد: تمام بازی ها را در این رقابت ها سعی کردیم جدی بگیریم و به تمام تیم ها احترام بگذاریم، به تیم قطر هم همین نگاه را داشتیم با اینکه می دانستیم رقیب ما نیست.

 

وی در عین حال با اشاره به بازی تاکتیکی و خوب تیم قطر در این دیدار بیان داشت: امروز با ترکیب جوان و با نفراتی که در طول مسابقات کمتر به بازی گرفته شده بودند بازی کردیم آنها در تمرینات خوب بودند و ما می دانستیم که در بازی هم عملکرد خوبی خواهند داشت.

 

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که چرا در این رقابت ها از ترکیب غیر اصلی استفاده نکردید، عنوان کرد: هر مربی دست دارد بهترین ترکیب خود را در مسابقات حساس بکار بگیرد، بازی با تیم های چین و کره جنوبی هم برای ما مهم بودند و با تیمی مثل قطر تفاوت داشتند.

 

وی با بیان اینکه در تمام بازی های ملی هدف اول ما برد است، اضافه کرد: بنابراین هر بازیکنی خوب باشد ما در ترکیب قرار می دهیم، امروز از ترکیب دوم خود سود بردیم و درسته به راحتی پیروز شدیم اما نمی توانستیم در بازی های قبلی ریسک کنیم و از آنها استفاده کنیم.

 

کولاکوویچ با تاکید بر اینکه تیم ایران بازیکنان بسیار خوب و تاکتیکی دارد، یادآور شد: ما سعی می کنیم از بازیکنان باهوش استفاده کنیم تا در لحظات سخت تصمیمات خوب بگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------