الیاسی به مدال برنز نرسید/ نایب قهرمانی ایران در جهان با ۳ مدال برنز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمد الیاسی نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم ایران به عنوان پنجمی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بسنده کرد تا در پایان این رقابت‌ها تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۳ مدال برنز محمد علی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری بر سکوی دوم جهان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های ۴ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، محمد الیاسی نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف آتاکان یوکسل از ترکیه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان این رقابت‌ها با ۳ مدال برنز، یک عنوان پنجمی و ۲ عنوان هشتمی و با ۳۶ امتیاز پس از روسیه بر سکوی دوم جهان قرار گیرد.

 

محمد الیاسی فرنگی‌کار جوان ایران که برای نخستین بار عازم این رقابت‌ها شده است مقابل نامداران جهان خوب و مسلط ظاهر شد.وی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم ۲۰۱۷ اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی سپس در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نمایشی بسیار خوب با نتیجه ۱۰ بر یک در ۴ دقیقه و ۷ ثانیه به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.الیاسی در این مرحله به مصاف المات کبیسپایف کشتی‌گیر عنوان‌دار قزاق و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان رفت و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

 

الیاسی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی به مصاف دنیس دمیانکوف نفر پنجم بازی‌های اروپایی از اوکراین رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 

وی در ادامه و در مبارزه ماقبل فینال به مصاف ماتئوس برناتک قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از لهستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.در این وزن مدال طلا به ریو هان سو از کره جنوبی رسید که در دیدار فینال موفق شد مقابل ماتئوس برناتک از لهستان ۲ بر یک به برتری برسد.

 

همچنین در جریان رقابت‌های ۴ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم هشتم شد.یوسف قادریان در وزن ۸۰ کیلوگرم به عنوانی بهتر از پانزدهمی نرسید و شهاب قوره جیلی نیز در سنگین وزن در جایگاه هشتم ایستاد.

 

همچنین در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست این رقابت‌ها که دیروز(دوشنبه) برگزار شد،محمد علی گرایی در وزن ۷۱ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم و حسین نوری در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال برنز جهان رسیدند و سید مصطفی صالحی‌زاده در وزن ۹۸ کیلوگرم به عنوانی بهتر از دوازدهمی جهان نرسید تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت علی اشکانی در پایان این رقابت ها با ۳ مدال برنز پس از روسیه بر سکوی دوم جهان قرار گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------