تقلید منصوریان از مورینیو !



سرمربی استقلال پس از پایان بازی این تیم با پدیده، حرکات عجیبی انجام داد.تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده با 2 گل شکست خورد.

به گزارش خبرآنلاین؛اين در حالی بود كه مجموعه استقلال اميد داشت با پيروزی در اين بازی بتواند كمی از بحران و شرايط سختی كه در هفته های گذشته برايش به وجود آمده بود بيرون بيايد.هواداران به دلیل امیدواری شان به کسب نتیجه مطلوب در این بازی، استقلال را تشویق می کردند اما بعد از گل دوم پديده خيلی سريع ورق برگشت و هواداران عصبانی شروع به شعار عليه منصوريان و بازيكنان تيم کردند . بازی با نتيجه 2 بر صفر تمام شد ولی همچنان هواداران استقلال به شعارهای خود ادامه دادند تا علی منصوريان در وسط زمين بايستد و گمانه زنی هاي استعفاي اين مربي به گوش برسد .

 

البته منصوريان بعد از دقايقی شروع به ترك زمين كرد ولی بعد از تشكر از هواداران علامتی عجيب نشان داد كه تابه حال از اين مربی نديده بوديم.این حرکت منصوریان شبیه به یکی از حرکات مشهور ژوزه مورینیو در زمان هدایت تیم اینتر بود که البته در آن زمان مورینیو به دلیل اعتراضات شدید به داوری آن رفتار را از خود نشان داده بود و مشخص نیست سرمربی استقلال با چه هدفی این کار را انجام داده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------