لیست پنهانی تیم‌ملی هم لو رفت؛با این رفتار ،چه تلنگری زده شد؟/ادامه توهین‌ فدراسیون به خودش و مردم !



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

درحالی‌که دو روز از آغاز تمرینات جدید تیم‌ملی می‌گذرد و تیم رسما برنامه جام جهانی 2018 را استارت زده است ، هیچ توضیحی از شروع تمرینات به مردم داده نمی‌شود.

همان طور که پیش بینی می شد تیم ملی تبعد از اولین تمرین در تهران ، بازیکنانش لو رفت و این سیاست درهای بسته برای مردم بی اثر شد. احمد عبدالله زاده و حامد لک از فولاد، اکبر ایمانی و خانزاده از پدیده، رشید مظاهری و مرتضی تبریزی از ذوب آهن، علی کریمی و سعید آقایی از سپاهان، مهدی ترابی، علی قلی زاده، محمد حسین کنعانی زادگان و دانیال ماهینی از سایپا و علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سید جلال حسینی، حسین ماهینی و مهدی طارمی از پرسپولیس  و روزبه چشمی، امید نورافکن و امید ابراهیمی از استقلال بازیکنان دعوت شده به تمریندد که از امروز هم زیر نظر کارلوس کی روش تمرین خواهند کرد.

 

نکته اما این است که کارلوس کی روش همچنان دلخور است از عدم حمایت . او درهای تیمش را بسته تا نشان دهد هیچ حمایتی از این بچه ها نشده است. آنها از این دلخور بودند که در زمان صعود چرا اصلا کسی یادش نبود چه کار بزرگی انجام داده اند و اینکه چرا مسیر موفقیت شان را وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با پرداخت بودجه لازم ، هموار نمی کنند.

 

برای این نشان دادن اعتراض اما آنها مسیر روگیری از مردم را انتخاب کرده اند. تیمی که حالا دیگر ارکان ایرانی در کادر هدایتش ندارد و فدراسیون فوتبال تاج هم دیگر حتی در حد حراست روی کار تیم ملی اصلی اش نظارتی ندارد و اصلا مشخص نیست اگر روسای فدراسیون یا وزارت ورزش همین امروز اراده کنند به تمرینات بروند ، موفق به انجامش می شوند ، تن به این تصمیم سرمربی داده اند چون نتوانسته اند آنچه خواسته های به حق کادرفنی تیم ملی بوده است را فراهم کنند و حالا باید با مواضع انفعالی جایگاه فدراسیون را پایین بیاورند و باعث بی خبری مردم از تیم ملی شان هم شوند!

 

شاید ساده ترین کار برای حل این معضل این بود که فدراسیون در همه یک هفته گذشته بیانیه ای رسمی بدهد و اعلام کند به دلیل سبک خاص تمرینات کارلوس کی روش او تصمیم گرفته تیمش را اصلا تا پیش از جام جهانی از دید رقبایش مخفی نگه دارد و باز قرار است مثل بازی های 2014 تیمی سورپرایز را به مصاف رقبایش بفرستد. کاری که او 4 سال قبل در دو ماه پایانی قبل از جام جهانی انجام داد و همه هم به رفتارش تمکین کردند و او را ستودند. این بار اما مشکل این است که او دارد برای خواسته های به حق تیم ملی اعتراض می کند اما برای این اعتراض ، مسئولین هدف قرار گرته نشدند ، مردم هستند که روی انتقاد به آنهاست. شاید اگر خیلی صریح از همین مردم کمک خواسته شود ، خیلی راحت همان طور که دارند هزینه اداره استقلال و پرسپولیس را می پردازند ، تمام هزینه مربوط به تیم ملی را هم تامین کنند و نیازی به این همه قایم باشک بازی نباشد!

 

خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------