آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

در واکنش به ضرب‌العجل انتخاب ایران یا سوئد/سامان قدوس:باید سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را باید بگیرم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیکن ایرانی تیم اوسترساندس انتخاب ایران یا سوئد برای پوشیدن پیراهن ملی را سخت‌ترین تصمیم زندگی‌اش دانست.

جان اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد 2 روز قبل سامان قدوس را به اردوی تیمش جهت 2 بازی پیش‌رو در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر لوکزامبورگ و هلند دعوت کرد. این در حالی است که باشگاه اوسترساندس ماه گذشته میلادی اعلام کرد که سامان قدوس بازی در تیم ملی ایران را به جای سوئد انتخاب کرده است. اندرسون هم به قدوس تا پایان امروز (جمعه) فرصت داده تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و بگوید که کدام تیم را برای بازی‌های ملی برمی‌گزیند؛ ایران یا سوئد؟

 

قدوس در این رابطه به سایت آفتون بلاد سوئد گفت: هنوز نمی‌دانم چه کار کنم. زمانی که بدانم به شما می‌گویم. شرایط بسیار سختی است.این سخت‌ترین تصمیمی است که باید در زندگی‌ام بگیرم. این یک شوک برای من بود. سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که برایم خوب باشد، تصمیمی که برایم بهترین باشد. نمی‌توانم فکر کنم که دیگران چه فکری درباره من دارند.

 

قدوس که در 2 بازی پایانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه برابر کره‌جنوبی و ایران حضور داشت اما به دلیل عدم تکمیل مدارکش فرصت حضور در میدان را نیافت در پاسخ به واکنش‌های احتمالی درباره تصمیم نهایی‌اش برای انتخاب ایران یا سوئد گفت: واکنش‌های بسیار زیادی رخ خواهد داد اما نمی‌توانم به این مسئله فکر کنم.

 

وی درباره احساسش پس از ابراز تمایل سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد به در اختیار داشتنش گفت: هیجان‌انگیز و یک افتخار بود. من در سوئد بزرگ شدم و پررش یافتم. با این حال تصمیم سختی باید بگیرم.

 

خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------