واکنش بولت به بهترین‌های جهان فوتبال در سال ۲۰۱۷



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سریع‌ترین مرد جهان بهترین‌های جهان فوتبال در سال ۲۰۱۷ را از نگاه خودش اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دوشنبه هفته پیش‌رو مراسم The Best در لندن براگزار می‌شود و بهترین‌های فوتبال در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند. فیفا به همین خاطر با یوسین بولت مصاحبه کرد و سریع‌ترین مرد جهان به بهترین‌های سال جاری اشاره کرد. دونده جاماییکایی درباره یازده بازیکن برتر گفت: بازیکنان برتر زیادی وجود دارند و انتخاب یک تیم از میان‌شان کار آسانی نیست. در خط حمله باید کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار را قرار دارد. هم‌چنین جانلوییجی بوفون باید درون دروازه، سرخیو راموس و لئوناردو بونوچی مدافعان میانی و دنی آلوس و مارسلو مدافعین کناری باشند. در میانه میدان نیز پل پوگبا، انگولو کانته و فیلیپه کوتینیو را ترجیح می‌دهم.

 

فیفا رونالدو، مسی و نیمار را به عنوان سه نامزد نهایی بهترین بازیکن مرد جهان معرفی کرد. بولت در این رابطه اظهار کرد: من رونالدو را انتخاب می‌کنم. هر سه بازیکن فوق‌العاده هستند ولی سال گذشته رونالدو توانست لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کند. هم‌چنین برای پنج فصل پیاپی بهترین گلزن شد. توانایی او در حفظ این روند مثال‌زدنی است.

 

زین الدین زیدان، آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری نامزدهای بهترین سرمربی سال شدند. سریع‌ترین مرد جهان در این رابطه اظهار کرد: دوست دارم برای تیم زیدان بازی کنم. زمانی که بازیکن بود همیشه تحسینش می‌کردم و در زمان مربیگری نیز درخشش را ادامه داد. هم‌چنین توانست پنج عنوان مهم را در این دوران به دست آورد.

 

امسال جایزه بهترین دروازه‌بان برای نخستین‌بار در مراسم The Best اهدا خواهد شد. دونده جاماییکایی بوفون را بهترین دروزاه‌بان عنوان کرد و گفت: او با وجود این که ۴۰ ساله است به سختی دروازه‌اش باز می‌شود. دروازه‌بان‌های خوب به هم تیمی‌های‌شان اعتماد به نفس می‌دهند. در یک مراسم کمی با او آشنا شدم اما زمانی که بازنشسته شدم پیام زیبایی برایم فرستاد.

 

لندن امسال میزبان مراسم The Best است، بولت در این باره اظهار کرد: از ۱۵ سال اخیر هر سال به لندن می‌روم. این شهر به خانه دوم من تبدیل شده است چون معمولا دوران ورزشی‌ام را در لندن می‌گذارندم. هم‌چنین مردمان جاماییکایی زیادی در این شهر زندگی می‌کنند. مردم این شهر همیشه از من حمایت کردند.

 

بولت در پایان به حضورش در جهان فوتبال اشاره کرد و گفت: پس از بازنشستگی در دوومیدانی دوست دارم فوتبال بازی کنم. این موضوع را بارها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام و تیم‌های زیادی علاقه‌مند به حضورم هستند. متاسفانه در آگوست به شدت آسیب دیدم و از آن زمان تا به امروز نتوانستم تمرین کنم. امیدوارم در سال ۲۰۱۸ بتوانم در مسابقات فوتبال به میدان بروم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------