آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

قلعه نویی: مقصر نتیجه بازی هستم/بازی با برنامه تر حریف در برابر ما



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقصر نتیجه بازی امروز، من هستم و باید بگویم که بازیکنان تلاش خود را کردند و نباید آنها را مقصر بدانیم.

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: من در ابتدا بابت نتیجه یک معذرت‌خواهی می‌کنم و به نظرم مقصر این نتیجه تنها من هستم. تیم حریف بابرنامه‌تر از ما بازی کرد و بیشتر از ذوب‌آهن دوندگی داشت.

 

وی ادامه داد: تیم ما امروز خوب نبود و در نهایت سه توپ به سمت دروازه ما آمد که همه آنها منجر به گل شد و به نظرم مقصر این مسابقه بازیکنان نبودند و تنها من مقصر بودم. در مجموع امروز روز خوب ما نیز نبود و بر خلاف بازی‌های گذشته، امروز خوب هم بازی نکردیم.

 

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: اگر موقعیت‌های دقایق ابتدایی ما توسط دانیال اسماعیلی‌فر گل می‌شد، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد اما به هر حال امروز روز خوب ما نبود. 

 

وی افزود: وقتی تیمی روز خوبش نباشد، همه ایرادات را دارد. ما امروز روز خوبمان نبود و انتظاری که از تعویض‌های خود داشتیم، رقم نخورد و تیم حریف باانگیزه‌تر از ذوب‌آهن بوده و دوندگی بهتری داشت اما با این حال، روز خوب ما نیز نبود.

 

قلعه‌نویی با اشاره به بازی بازیکنان تیمش در این مسابقه، در پاسخ به سئوال احسان پهلوان تاکید کرد: وقتی روز خوبمان نباشد، تیم ما همه ایرادات را دارد؛ تیم حریف چون لایه‌های دفاعی را داشتند، فضای کافی را برای شوت‌زنی به ما ندادند به همین دلیل ما رو به ارسال از کناره‌ها روی آوردیم اما از آن نیز استفاده نکردیم.

 

وی بیان کرد: به نظرم احسان پهلوان شرایط ایده‌آلی در این مسابقه نداشت و به همین دلیل تعویض شد البته ربیع‌عطایا نیز در این مسابقه در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد.

 

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون مصدومیت‌های بازیکنان و اینکه چقدر این مصدومیت‌ها در شرایط تیمش تأثیرگذار بوده، گفت: نبود قاسم حدادی‌فر خیلی به تیم ما ضربه زد و از ابتدا به دنبال یک بازیکن بازی‌ساز خارجی می‌گردیم و تلاش می‌کنیم که وضعیت تیم را بهبود بخشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------