ایتالیا امیدوار به حذف ایران یا چند کشور عربی از جام جهانی روسیه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی ایتالیا طبق ادعای نشریه معتبر این کشور امیدوار است فیفا ایران یا چند کشور عربی را حذف کند تا ایتالیا به جام جهانی برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از توتو اسپورت، تیم ملی ایتالیا ناکام بزرگ انتخابی جام جهانی بود و نتوانست جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد. حالا روزنامه توتو اسپورت دست به دامن فیفا شده تا این نهاد ایران یا چند کشور عربی را حذف کند تا لاجوردی‌پوشان مسافر روسیه شوند.

 

طبق ماده هفت اساسنامه فیفا برای رقابت‌های انتخابی، این احتمال وجود دارد که فیفا کشوری را با وجود کسب سهمیه جام جهانی کنار بگذارد و کشور دیگری را جایگزین کند. این اتفاق در یورو 1992 رخ داد و یوگسلاوی به دلایل سیاسی کنار گذاشته شد و دانمارک جایگزین این تیم شد و در نهایت هم همین دانمارک قهرمان مسابقات شد.

 

این روزنامه ایتالیایی کشورهایی را که با دخالت‌های سیاسی در امور فوتبالی‌ روبرو هستند را در اختیار فیفا قرار داده تا شرایط آنها را بررسی کنند. نام ایران، عربستان، نیجریه، سنگال و مصر در این فهرست دیده می‌شود.

 

به نظر می‌رسد ایتالیایی‌ها با ناامیدی تمام آخرین شانس حضورشان در جام جهانی را جستجو می‌کنند و دست به دامن فیفا شدند تا ایران یا چند کشور عربی را از جام جهانی حذف کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------