انتخابی جام جهانی ٢٠١٩؛ تیم ملی بسکتبال ایران به عراق باخت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدارش از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر عراق تن به شکست داد.

به گزارش ایسنا، ملی پوشان ایران که پیش از این دیدار اسیر مسمومیت و بیماری شده بودند در نبردی دشوار با عراق با نتیجه ٧٤ بر ٦٦ تن به شکست دادند و اولین باختشان در مسیر جام جهانی را تجربه کردند.

 

رقابت دو تیم از ابتدا نزدیک بود. ایران ناهماهنگ بود و در دفاع عملکرد خوبی نداشت و عراقی‌ها نیز شب خوبی را سپری می‌کردند. با همین شرایط کوارتر اول ٢٢ بر ٢٠ سود ایران تمام شد.

 

کوارتر دوم اما توپ و میدان برای عراق بود. ملی پوشان ایران که هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و در غیاب حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بازی می‌کردند در این کوارتر ٢١ بر ١٧ تن به شکست دادند تا عراق برنده نیمه اول باشد.

 

در کوارتر سوم هم دو تیم پایاپای بودند. ملی پوشان ایران در کسب امتیاز ناکام بودند و در دفاع نیز هماهنگی لازم را نداشتند، با این حال در کوارتر سوم ١٥ بر ١٤ برنده شدند.

 

کوارتر پایانی اما اوج ناهماهنگی ایران بود. شاگردان مهران حاتمی در حمله نمی‌توانستند نتیجه بگیرند و در دفاع نیز توپ‌های عراق یکی پس از دیگری وارد سبد می‌شد. عراق که از حمایت هوادارانش در اردن نیز برخوردار بود عملکرد بهتری داشت و فاصله امتیازی‌اش را بیشتر می‌کرد. چهار دقیقه از کوارتر آخر گذشته و ایران دو امتیاز کسب کرده بود و بازی ٦٧ بر ٥٦ به سود عراق بود. ایران در کوارتر چهارم اصلا خوب نبود و بازیکنان جوان ایران با نتیجه ٧٤ بر ٦٦ برابر عراق تن به شکست دادند. کوارتر چهارم هم ١٩ بر ١٢ به سود عراق تمام شد.

 

دومین دیدار ایران در مرحله مقدماتی ٦ آذر در سالن آزادی و برابر قطر برگزار می‌شود.

 

تیم ملی ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و برخی چهره‌های با تجربه برابر عراق بازی کرد و این شکست نمی‌تواند در مسیر جام جهانی برای آسمان خراش‌ها مشکلی ایجاد کند و آنها در ادامه می‌توانند جبران کنند اما عملکرد آنها و کادر فنی نشان داد که در ادامه راه باید بیشتر مراقب باشند تا در مسیر جام جهانی بیش از این غافلگیر نشوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------