قلعه نویی: مقصر این شکست من هستم/ پرسپولیس چهار توپ آورد و چهار گل زد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس با انتقاد از بازی شاگردانش گفت: قطعا تقصر این شکست برعهده من است.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی پس از شکست ۴ بر صفر عصر امروز تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به آقای برانکو و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. خدا را شکر که یک بازی خوب شد. اختلاف ما با پرسپولیس چهار گل نبود. حریف چهار توپ اورد و چهارتایش هم گل شد!

 

وی ادامه داد: دفاع چپ و راست ما امروز روزشان نبود و در مقابل تیم حریف بسیار خوب کار کرد. ما در موقعیت صفر به صفر موقعیت خیلی خوبی داشتیم که تبریزی گل نکرد. ضمن اینکه اگر ضربه پنالتی ما گل می شد شرایط فرق می کرد. 

 

قلعه نویی در مورد تعویض تبریزی در بین دو نیمه گفت: احساس کردم که او از نظر روحی در شرایط مطلوبی نیست. به همین خاطر او را تعویض کردم. قطعا مسئولیت این باخت با من است و شاید بد تعویض کردم و یا ترکیب را خوب نچیده بودم.

 

وی در مورد تقویت تیم در نیم فصل دوم گفت: ما به باشگاه پیشنهاد داده ام که در نیم فصل حداقل باید ۵ بازیکن را جذب کنیم. من این را پیشنهاد داده ام و باید ببینیم باشگاه چه می کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------