مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛ حذف عجیب دورتموند و لیون در شب صعود توپچی ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آرسنال با پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت برابر میلان به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم های آرسنال و میلان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با یکدیگر دیدار کردند.توپچی ها که در سن سیرو موفق به شکست ۲ بر صفر میلان شده بودند در بازی برگشت نیز در حالیکه با یک گل از حریف خود عقب بودند توانستند ۲ بر یک پیروز شوند تا با برتری ۴ بر یک در دو بازی به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا بپیوندند.

 

 

دقیقه ۳۵ چالهان اوغلو با شوت از راه دور خود میلان را پیش انداخت اما تنها چهار دقیقه بعد اعلام پنالتی جنجالی به سود آرسنال را دنی ولبک به گل تبدیل کرد تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.دقیقه ۷۱ ضربه  ژاکا با اشتباه دوناروما وارد دروازه میلان شد تا آرسنال در بازی برگشت هم میلان را شکست دهد.

 

در بازی دیگر دورتموند که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب سالزبورگ شده بود، در دیدار برگشت تن به تساوی بدون گل داد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

تیم های لیون و زسکامسکو دیگر دیدار این مرحله را در حالی برگزار کردند که لیون با برتری یک بر صفر در بازی رفت امید زیادی داشت تا در خانه جشن صعود بگیرد اما شرایط در بازی برگشت متفاوت بود.زسکا در بازی امشب دست به کار بزرگی زد و با پیروزی ۳ بر ۲ برابر لیون ضمن جبران نتیجه بازی رفت به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کرد.

 

به این ترتیب تیم های اتلتیکومادرید، لاتزیو، لایپزیگ، مارسی، اسپورتینگ، سالزبورگ، زسکامسکو و آرسنال هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی را تشکیل می دهند.

 

قرعه کشی این مرحله جمعه ساعت ۱۵:۳۰ برگزاز می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------