پیروزی دشوار بارسلونا مقابل والنسیا/ ادامه روزهای درخشان تیم لیورپول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پیروزی دشوار بارسلونا مقابل والنسیا/ لیونل مسی ناکام در گلزنی

به گزارش  مهر، تیم فوتبال والنسیا روز شنبه در هفته سی و دوم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف والنسیا رفت و این تیم را با حساب ۲ بر یک شکست داد.

 

لوئیس سوارز (۱۵) و ساموئل اومتیتی (۵۱) در این بازی گل های تیم بارسلونا را به ثمر رساندند. در دقیقه ۸۷ نیز دانیل پارخو از روی نقطه پنالتی دروازه تراشتگن را گشود. دروازه بان بارسلونا ضربه او را مهار کرده بود اما توپ از زیر دستانش عبور کرد و به داخل دروازه رفت.

 

لیونل مسی در این بازی با وجود تلاش فراوانی که به خرج داد نتوانست گلزنی کند. لئو مسی در دیدار هفته گذشته برابر رم نیز شب خوبی را سپری نکرده بود.

 

بارسلونا که نخستین بازی خود بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کرد با این برد ۸۲ امتیازی شد.

 

ادامه روزهای درخشان تیم لیورپول/ یک امتیاز تا منچستر یونایتد

تیم فوتبال لیورپول روز شنبه در ادامه هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف بورنموث رفت و این تیم را با حساب ۳ بر صفر شکست داد.

 

سادیو مانه در دقیقه ۷ برای تیم لیورپول گل زد تا این تیم نیمه نخست را یک بر صفر به سود خود پایان دهد. در نیمه دوم هم محمد صلاح با ضربه سر دیدنی خود گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. این گل در دقیقه ۶۹ به ثمر رسید. این پایان کار نبود و فیرمینو در دقیقه ۹۰ با شوت زمینی خود کار را تمام کرد.

 

شاگردان یورگن کلوپ با این برد ۷۰ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کردند. این تیم یک امتیاز کمتر از منچستر یونایتد دارد.

 

برد پرگل بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ

تیم فوتبال بایرن مونیخ روز شنبه در ورزشگاه آلیانتس آره نا میزبان مونشن گلادباخ بود و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

 

ابتدا یوسیپ درمیچ در دقیقه ۹ با یک ضربه فنی زیبا دروازه بایرن مونیخ را باز کرد اما در ادامه ساندرو واگنر (۳۷ و ۴۹)، تیاگو آلکانترا (۵۱)، دیوید آلابا (۶۸) و رابرت لواندوفسکی (۸۲) برای بایرن گلزنی کردند تا این تیم نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

 

شاگردان هاینکس که از قبل قهرمانی خود را مسجل کرده اند با این برد ۷۵ امتیازی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------