افتخاری: قرار است مربی بایرن مونیخ را به ایران بیاوریم/ شفر باید بازیکنان ایرانی جذب کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید مربی بدنساز باشگاه بایرن مونیخ به ایران می‌آید و طی قراردادی ۲۰ روزه بدنسازی آبی‌های پایتخت را پیش از فصل جدید بر عهده می‌گیرد.

 به گزارش ایسنا، سید رضا افتخاری پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار کرد: مصدومیت‌ها تیم ما را آزار می‌دهد ا ما فینال شرایط خاص خود را دارد. انتظار من از تیم بیشتر از این بود اما امیدوارم نقاط ضعف تیم در روزهای آینده برطرف شود.

 

وی ادامه داد: نمی‌دانم علت این افت تیم چه بود. شاید به خاطر هوای شرجی بازیکنان سرحال نبودند. آن‌ها خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی از دست دادند اما پیش‌بینی من چیز دیگری بود. باید ریشه‌یابی کنیم تا ضعف خود را شناسایی کنیم. روزهای سختی را پیش رو داریم. ما خیلی بهتر از این بودیم و مقابل تیم‌های بزرگ آسیایی عملکرد بسیار بهتری داشتیم. متاسفانه تیام هم مصدوم شد و مچ پای او درد داشت. نمی‌دانم که به بازی لیگ قهرمانان آسیای ما خواهد رسید یا نه. در هر صورت استقلال بعد از مدت زیادی به قهرمانی رسید و این قهرمانی روحیه تیم ما را عوض خواهد کرد.

 

او درباره دست کم گرفتن حریف گفت: مطمئنا این طور نیست. شاید حریف انگیزه بیشتری نسبت به ما داشت. تیم ما فکر می کرد که از پیش قهرمان شده است اما اگر امروز به خودش نمی‌آمد و شرایط بازی را عوض نمی‌کرد، خونه به خونه برایش دردسرساز می‌شد.

 

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره انتظاراتش از شفر پس از تمدید قرارداد گفت: خواسته ما این است که او با قدرت به کارش ادامه دهد و شرایط تیمی بهتر از این شود. شفر در بدنسازی تیم حضور نداشته و تیم را نبسته است. سرمربی باید ابزار را در اختیار داشته باشد و او برای فصل آینده این فرصت را دارد که تیمش را خودش آماده کند. دستیاران وی همه ماندنی هستند و قراردادی که بستیم، شامل ماندن آن‌ها شده است.  او به ما گفته است که یک مربی بدنساز که سابقه کار در بایرن مونیخ دارد را به جمع کادر فنی اضافه خواهد کرد. این مربی ۲۰ روز قبل از شروع لیگ به ایران می‌آید و کارش را انجام می‌دهد و پس از آن بازمی‌گردد زیرا بیشتر از آن به او احتیاجی نداریم. همچنین قرارداد این مربی با خود شفر است زیرا در قرارداد این سرمربی آلمانی ذکر شده که هزینه تمام دستیاران وی با خود اوست.

 

افتخاری درباره پاداش قهرمانی در جام حذفی گفت: بگذارید ببینیم چقدر می‌توانیم تهیه کنیم. نمی‌خواهم الان چیزی بگویم که در آینده نتوانم آن را عملی کنم یا اگر کم باشد سروصدا ایجاد کند. سعی می‌کنیم رضایت بازیکنان‌مان را جلب کنیم. بازیکنان ما هنوز ۱۵ درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند و شنبه یا یکشنبه ۱۰ درصد از آن را دریافت می‌کنند و تا آخر هفته بعد ۵ درصد باقی مانده را به آن‌ها پرداخت می‌کنیم.

 

او درباره باقی ماندن بویان در جمع نفرات استقلال گفت: من با شفر صحبت کردم و از او خواست تکلیف این بازیکن را روشن کند. او نیز به من گفت این بازیکن یک ماه باید به مرخصی برود تا از لحاظ ذهنی آماده شود. به هر حال او زمان زیادی از خانواده‌اش دور بوده  ولی اگر برگردد یکی از بهترین نفرات ما خواهد بود.

 

 مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اجبار کردن شفر به خرید بازیکنان ایرانی گفت: دقیقا چنین چیزی صحت دارد زیرا مشکلات ارزی در کشور ما وجود دارد و نمی‌توانیم ارز تهیه کنیم. خیلی مرد باشیم بتوانیم پول خارجی‌های فعلی‌مان را بدهیم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------