آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

واکنش بدل ایرانی مسی به شایعه بازداشتش در روسیه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رضا پرستش بدل ایرانی لیونل مسی که برای تماشای مسابقات تیم‌ملی به روسیه سفر کرده است در این کشور بیشتر از هر چیز دیگری به دنبال این است تا بالاخره بتواند با فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا دیدار داشته باشد. در چنین شرایطی حضور او در مسکو از همان بدو ورود با جنجال همراه بود و خبر بازداشت او توسط پلیس روسیه ابتدا در رسانه‌های ایران و سپس جهان بازتابی گسترده پیدا کرد. البته این تمام واقعیت نبود و رضا پرستش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی «شهروند» به روسیه تمام شایعات را تکذیب کرد و توضیحاتی درباره علت حضورش در جام‌جهانی داد.

 

خودت هم فکرش را می‌کردی که خبر بازداشتت علاوه بر رسانه‌های ایران در رسانه‌های جهان هم بازتاب داشته باشد؟

خبر بازداشت من به خاطر بر هم زدن نظم عمومی توسط پلیس روسیه از بیخ و بن دروغ بود و من اصلا نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شد و اصلا چه کسی و با چه هدفی این کار را انجام داد. من از زمانی که وارد روسیه شده‌ام، در جمع مردم بودم و واقعا استقبال عالی بود و به خاطر شباهتی که به مسی دارم هم توجه زیادی به من شد.

 

یعنی اصلا بازداشت نشدی؟

از آنجا که سالروز استقلال روسیه هم بود به خاطر تعطیلی، میدان سرخ مسکو خیلی شلوغ بود و نکته اینجاست که هیچ بی‌نظمی و تخلفی هم انجام نشده بود که بخواهند من را بازداشت کنند. من در اکثر جاهای شلوغ صورت خود را پنهان می‌کنم و با ماسک راه می‌روم اما وقتی در یکی از نقاط شلوغ میدان صورتم را باز کردم هموطنان عزیز و بعد خارجی‌ها برای گرفتن عکس دور من جمع شدند. حتی برخی از ماموران به جای مسی از من امضا گرفتند! پلیس برای نجات دادنم از شلوغی‌هایی اسکورتم کرد و به هیچ عنوان بازداشتی در کار نبود.

 

قطعا یکی از برنامه‌هایت این است که با لیونل مسی در جام‌جهانی دیدار داشته باشی!

همه می‌دانند که آرزوی من ملاقات با مسی است. چند روز قبل تمرینات تیم‌ملی آرژانتین باز بود و تمام هواداران این کشور می‌توانستند با حضور در محل تمرین با بازیکنان هم ملاقات داشته باشند. متاسفانه در آن روز من روسیه نبودم و این فرصت خیلی خوب را برای ملاقات با مسی از دست دادم. حالا باید منتظر باشم تا یک‌بار دیگر تمرینات آرژانتین برای علاقه‌مندان باز شود. اینجا بهترین فرصت است که بتوانم بالاخره مسی را ببینم و با توجه به برگزاری جام‌جهانی ملاقات من با مسی اگر اتفاق بیفتد، قطعا بازتاب گسترده‌ای هم خواهد داشت.

 

برنامه‌ای برای حضور در اردوی تیم‌ملی ایران نداری؟

من تا پایان مسابقات تیم‌ملی در جام‌جهانی در کنار تیم‌ملی خواهم بود و از تیم‌ملی حمایت خواهم کرد. خیلی تلاش کردم در تمرینات تیم‌ملی هم حضور پیدا کنم و با کی‌روش و بازیکنان تیم‌ملی دیدار داشته باشم اما کی‌روش تمرینات را پشت در‌های بسته برگزار می‌کند و از شانس بدم آن روزی که حضور مردم در تمرین مثل آرژانتین باز بود، در روسیه نبودم؛ البته تدابیر امنیتی شدیدی هم برای تیم‌ها در نظر گرفته شده است که کار را سخت‌تر می‌کند.

 

حضور در روسیه با توجه به شباهت بسیار زیادی هم که با لیونل مسی داری، می‌تواند بهترین فرصت برای بیشتر شناخته‌شدنت در جهان باشد. شنیدیم تلویزیون رسمی آدیداس که اسپانسر مسی است هم مصاحبه‌ای با تو در روسیه انجام داد.

بله؛ این اتفاق رخ داد و گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. طبیعتا حضور در جام‌جهانی اتفاق بزرگی است و کمک می‌کند که بیشتر دیده شوم و بهتر در مسیر کارهای بزرگی که می‌خواهم برای ایران انجام بدهم، قرار بگیرم.

 

شهروند

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------