آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

لوپتگی: احساس حقارت در من به نگاه شما بستگی دارد/ با اعلام هدایت رئال می‌خواستم با همه روراست باشم (+تصاویر معارفه)



سرمربی اسپانیایی رسما سرمربی رئال مادرید شد.

این مربی روز گذشته به طور ناگهانی و یک روز مانده به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از مربیگری تیم ملی اسپانیا برکنار شد. 

 

علت آن نیز توافق وی با رئالی‌ها بود که فدراسیون اسپانیا این مسئله که با بی‌خبری‌ آنها رسانه‌ای شده بود را نپذیرفتند.

 

 لوپتگی در کنفرانس خبری باشگاه رئال‌مادرید اظهار داشت: خیلی برایم عجیب است که اینجا در مادرید هستم. ما باید قوی باشیم و از این مسئله برای رشد دادن شرایط فوتبال استفاده کنیم. امروز ما باید در کنار هم تلاش کنیم و پیروز شویم.

 

وی ادامه داد: از همه تشکر می‌کنم و احساس می‌کنم باشگاه رئال مادرید جزوی از خانواده‌ام است. روز گذشته ، پس از مرگ مادرم غم‌انگیزترین روز زندگی‌ام بود. اما امروز خوش‌ترین روز زندگی‌ام است.

 

 لوپتگی در خصوص صحبت با رئیس فدراسیون اسپانیا گفت:  وقتی چیزی برای دانستن وجود داشته باشد ، او اولین کسی است که از ماجرا خبردار می‌شود. من کنفرانس خبری در آن روز می‌خواستم ولی من باید صبر می‌کردم. این اتفاق در چند ساعت رخ داد، من تنها می‌خواستم با همه رو راست باشم و این توافق را علنی کنم. پنهان شدن آن اتفاق خوبی نبود. 

 

 وی ادامه داد: بازیکنان خیلی خوب این ماجرا را پذیرفتند. خوب تمرین کردند و چیز دیگری برای گفتن ندارم. مطمئنم که آنها قهرمان جام جهانی خواهند شد.

 

مربی رئال‌مادرید در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا احساس حقارت می‌کند تصریح کرد: احساس حقارت به من بستگی ندارد به نگاه شما بستگی دارد. من آرام هستم و حرفه‌ای و صادقانه برخورد کردم. اگر رئیس فدراسیون می‌خواهد با این روش برخورد کند من نمی‌دانم. این اتفاق نیز روی بازیکنان تاثیری نداشت. من دوست داشتم که روبیالس از راه متفاوتی واکنش نشان دهد.

 

 لوپتگی ادامه داد: زمان برنمی‌گردد، من قانع شدم که کارم صادقانه و صاف و ساده بوده است. می‌خواستم واکنش رئیس فدراسیون تغییر دهم ولی نشد.

 

مربی رئال‌مادرید در خصوص بهتر بودن جام جهانی یا لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: بردن جام جهانی بزرگ‌ترین چیز در فوتبال است اما بردن لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید یک امر مهم است. شغل من که درونش هستم بسیار مهم است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------