آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

رنار:مراکش با پاتک ایران به صلیب کشیده شد/سرافکنده‌ایم، چون در دام ایران گیر افتادیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی مراکش پس از باخت مقابل ایران گفت:به نظرم خوب بازی کردیم ولی یک اشتباه داشتیم.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان امشب در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه مقابل مراکش پیروزی یک بر صفر رسید.

 

رنار، سرمربی مراکش پس از این باخت گفت: به نظرم خوب بازی کردیم ولی یک اشتباه داشتیم. تلاش کردیم تا بازی را تغییر دهیم ولی موفق به این کارنشدیم. این طبیعت فوتبال است اول به رختکن می رویم تا به بازی های بعد فکر کنیم.

 

سرمربی مراکش با حضور در نشست خبری و در جمع خبرنگاران گفت: طبیعتا من اینجا پیش روی شما هستم و بسیار ناامید و شرمنده هستم. می‌توانید تصور کنید که الان چه احساسی دارم.

 

وی افزود: بدترین اتفاقی که می‌توانست رخ بدهد همین بود، چون خیلی موقعیت داشتیم.من به ایران و کی‌روش تبریک می‌گویم و از حالا برای بازی بعد تمرکز خواهیم کرد.

 

وی در خصوص اینکه چرا تیمش شکست خورد گفت: ایرانی‌ها دارای ترکیب بندی بودند که ما اصلا انتظار آن را نداشتیم. ما فوتبال خاصی را باید مقابل ایران بازی می‌کردیم ولی همیشه حق با برنده است.

سرمربی تیم ملی مراکش در پاسخ به این سوال که شما به بازیکنانتان چه می‌گفتید گفت: طبیعتا آنها احساس سرشکستگی کردند، متاسفانه با خطایی که روی دروازه ما شکل گرفت به خودمان گل زدیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که می‌خواست به ما پاتک بزند و حالا ما صلیب کشیده شدیم! چه می‌توانم به بازیکنانم بگویم،ما اشتباه کردیم و حالا باید به فکر بازی‌ها بعد باشیم.

 

رنا در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که ایرانی‌ها تغییر کردند و در نیمه دوم برگشتند گفت: بازی دست ما بود و ما حتما باید گل می‌زدیم. ایران از خط میانی هم نتوانست رد شود، گلی که خوردیم در وقت تلف شده بود، وقتی ایرانی‌ها توپ را از راه دور می‌فرستادند باید مراقب باشیم تا پاتک نخوریم به خصوص وقتی که یک مهاجم روی توپ‌های ارسالی خوب عمل می‌کند.

 

سرمربی مراکش در پاسخ به سوال خبرنگار سایت کورا مبنی بر اینکه حالا مقابل اسپانیا و پرتغال چگونه بازی می‌کنید گفت:همانگونه که قبلا گفتم خیلی سخت است که در وقت تلف شده ببازیم. من گل اورگوئه به مصر را در دقایق آخر دیدم.وقتی وضعیت مساوی است خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. لازم است که حالا خودمان را بسیج کنیم و تمرکز داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه شما قبلا گفته بودید که کی‌روش همیشه سورپرایز دارد و حالا سورپرایز کی‌روش چه بود گفت:طبیعتا ما انتظار چنین بازی را داشتیم و فکر می‌کردیم ایران با 3 مهاجم بازی می‌کند.آنها در زمین خودشان ایستاده بودند، ما می‌دانستیم ایران با چنین روشی بازی می‌کند، از سویی می‌دانستیم که آنها روی ضربات ایستگاهی خوب هستند. با اینکه فرصت های خوبی داشتیم گلر ایران توپ را متوقف کرد و اجازه گلزنی را نداد.

 

سرمربی تیم ملی مراکش در خصوص اینکه در 25 دقیقه اول مراکش بازی را در اختیار داشت و استراتژی تیمش چگونه بود گفت: اول اینکه ایران تاکتیکی را اجرا کرد و خودش آن را تنظیم کرده بود! ما به دام افتادیم و دیدید که در 25 دقیقه اول ما خیلی خوب بودیم. ما خیلی خطر کردیم چون می‌خواستیم بازی را ببریم.گاهی در فوتبال شما باید بدانید چگونه بازی را ببازید! معمولا مربی تیم برنده در نشست خبری حاضر می‌شود ولی حالا ما سرافکنده هستیم و باید به فکر دیدار های آینده باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------