آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیروزی پرتغال مقابل اسپانیا در نیمه اول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسپانیا در جام جهانی روسیه با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تیم ملی ایران صدرنشین گروه دوم شود. .

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه به مصاف پرتغال رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید. این بازی در شرایطی با تساوی به پایان رسید که پرتغال در آستانه شکست قرار داشت ولی رونالدو ناجی این تیم شد.

 

کریستیانو رونالدو (۴ - پنالتی، ۴۴ و ۸۷ ) برای پرتغال گلزنی کرد. گل های اسپانیا نیز توسط دیگو کاستا (۲۵ و ۵۵) و ناچو (۵۸) به ثمر رسید.

 

اسپانیا که دو روز پیش با برکناری سرمربی خود شوکه شده بود، این بازی را ضعیف‌تر از پرتغال شروع کرد و با دادن یک پنالتی به پرتغال، گل اول را تقدیم این تیم کرد.

 

بعد از گل برتری پرتغال، تیم اسپانیا به تدریج چهره هجومی تری به خود گرفت و توانست با شوت دیگو کاستا کار را به تساوی بکشاند اما در دقایق پایانی بازهم این رونالدو بود که برای پرتغال گلزنی کرد. شوت نه چندان محکم رونالدو با اشتباه داوید دخیا دروازه بان اسپانیا به گل تبدیل شد تا پرتغال نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برود.

 

شاگردان فرناندو هیه‌رو در اسپانیا نیمه دوم را کاملا متفاوت آغاز کردند تا دروازه پرتغال بارها و بارها توسط مهاجمان اسپانیا تهدید شود. تلاش لاروخا در نیمه دوم جواب داد و آنها موفق شدند توسط دیه گو کاستا در دقیقه ۵۵ به گل تساوی برسند. با این حال فشار حملات بازیکنان این تیم کاهش پیدا نکرد تا اسپانیا مجددا توسط ناچو در ۵۸ به گل سوم برسد.

 

تلاش پرتغال برای تغییر نتیجه سرانجام در دقیقه ۸۷ جواب داد و اینبار هم کریستیانو رونالدو بود که با یک ضربه کاشته زیبا برای تیمش گلزنی کند. این اولین هت تریک جام جهانی روسیه بود که در بازی اسپانیا و پرتغال رقم خورد. 

 

در دیگر بازی این گروه تیم ایران موفق شده بود مراکش را با یک گل شکست بدهد. به این ترتیب تیم ملی ایران با ۳ امتیاز صدرنشین این گروه شد. پرتغال و اسپانیا هم با یک امتیاز در رده های دوم و سوم هستند و مراکش در رده چهارم جای دارد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------