کی‌روش: از روحانی تشکر می‌کنم، اما این برد را به هواداران واقعی تقدیم می‌کنم/ داستان حمایت همه از تیم ملی را تمام کنید!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از اینکه رئیس جمهوری ایران بعد از پیروزی مقابل مراکش پیام تبریک داد، تشکر می‌کنم، اما این برد را به هواداران واقعی تیم ملی تقدیم می‌کنیم.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: دستاورد زیادی داشتیم اما ارج نهادن به آن کم است. حتی در داخل گاهی به آنها احترام نمی‌گذارند. ما این برد را به هواداران واقعی تقدیم می‌کنیم.

 

وی درباره تقدیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان از برد تیم ملی افزود: من از رئیس‌جمهور ایران تشکر می‌کنم اما این پیروزی را به حامیان واقعی تیم ملی تقدیم می‌کنم. احترام بسیار زیادی برای لطف رئیس‌جمهور ایران قائل هستم و همچنین برای آقای تاج که به دلیل بیماری نتوانست اینجا باشد و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. 

 

در این حین خبرنگاری به کی‌روش گفت که همه حامی تیم ملی هستند و سرمربی تیم ملی جواب داد: این داستان را به من نگویید. شما می‌گویید همه حمایت می‌کنند اما این مساله صحت ندارد. چرا که همیشه افرادی هستند که از تیم ملی حمایت نمی‌کنند و همه آنها را می‌شناسند و مردم می‌دانند که چه کسانی به تیم ملی لطمه می‌زنند و به همین دلیل از شما می‌خواهم همه را در یک سبد قرار ندهید. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------