ایران ۳ – لهستان صفر؛ پسران والیبال شب شادی ایران را کامل کردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال در حالی آغاز شد که ایران نه تنها لهستان را شکست داد بلکه مانع صدرنشینی آنها نیز شد.

به گزارش مهر، رقابت های لیگ ملت های والیبال وارد هفته چهارم شده است و تیم ملی کشورمان پس از کسب ۳ پیروزی، ۶ شکست و ۹ امتیاز بامداد شنبه به مصاف تیم لهستان رفت. تیم ملی امشب در حالی به مصاف لهستان رفت که علاوه بر سید محمد موسوی،  امیر غفور را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت و در سوی دیگر نیز کوبیاک، زاتروسکی و نواکوفسکی از غایبان بزرگ لهستان بودند.

 

پس از درخشش تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی، ملی پوشان والیبالِ کشورمان نیز شروع خوبی را در هفته چهارم لیگ ملت ها داشتند و با شکست قاطع ۳ بر صفر لهستان ۱۲ امتیازی و همچنین مانع صدرنشینی لهستانی ها شدند و شب درخشش ایرانی ها را تکمیل کردند.

 

*ایران پیروز بازی پایاپای شد

 

در شروع بازی این لهستانی ها بودند که امتیاز نخست را کسب کردند و ملی پوشان ایران در ادامه ۴ بر ۲ پیش افتادند. لهستانی ها با کسب دو امتیاز متوالی بازی را به تساوی کشاندند و هر دو تیم تا امتیاز ۷ نیز پایاپای پیش رفتند. ایران با کسب امتیاز ۸ نخستین تایم استراحت فنی را پیروز نزد ایگور کولاکوویچ رفت. پس از تایم استراحت فنی هر دو تیم تا امتیاز ۱۱ برابر پیش رفتند و ملی پوشان ایران با کسب دو امتیاز متوالی موفق شد ۱۳ بر ۱۱ پیش افتدد تا ویتالی هینن مجبور به گرفتن تایم استراحت کند و مانع از امتیاز آوری ایرانیان کند، تایم استراحت هینن جواب داد و لهستانی ها نه تنها کار را در امتیاز ۱۳ به تساوی کشاندند بلکه موفق شدند ۱۵ بر ۱۳ نیز پیش افتادند تا اینبار کولاکوویچ مجبور به گرفتن تایم اسراحت کند. کولاکویچ نیز موفق عمل کرد تا ملی پوشان ایران کار را در امتیاز ۱۵ برابر کنند. در ادامه نیز شاهد بازی پایاپای هر دو تیم بودیم و در نهایت این شاگردان ایگور کولاکوویچ بودند که ۲۶ بر ۲۴ ست نخست را پیروز از زمین بیرون آمدند.

 

*تکرار ست نخست و پیروزی ایران

 

در شروع ست دوم ایران اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد و ۴ بر یک از لهستان پیش افتاد. ملی پوشان کشورمان برتری  خود را حفظ کردند تا در تایم استراحت فنی ۸ بر ۶ پیروزنزد مربی خود روند. برتری بازیکنان ایران تا امتیاز ۱۴ بر ۱۲ ادامه  و با همین روند ایران ۱۶ بر ۱۴ دومین تایم استراحت فنی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. ایران تا امتیاز ۱۹ نیز برتری خود را حفظ کرد اما در نهایت لهستانی ها کار را در امتیاز ۱۹ به تساوی کشاندند تا کار برای هر دو تیم برابر پیش رود. در ست دوم نیز همانند ست نخست شاگردان کولاکوویچ پیروز نبرد بازی پایاپای شدند و ۲۶ بر ۲۴ زمین را ترک کردند.

 

*پیروزی قاطعِ شاگردان کولاکویچ 

 

شاگردان کولاکوویچ در ست سوم نیز شروع خوبی داشتند و از همان ابتدا اختلاف امتیاز را ایجاد و ۳ بر یک پیش افتادند اما لهستانی ها موفق شدند با کسب دو امتیاز متوالی بازی را به تساوی بشکاندند و در ادامه نیز هر دو تیم تا امتیاز ۵ برابر بودند که ایران بار دیگر موفق شد ۶ بر ۴ از  لهستان پیش افتدد. بازی پر افت و خیز دو تیم ادامه داشت تا این بار لهستان ۸ بر ۶ به استقبال تایم استراحت فنی رود. پس از تایم استراحت فنی ایران نه تنها موفق شد دو اختلاف امتیاز را جبران بلکه ۱۰ بر ۸ نیز از رقیب پیشی گرفت تا هینن تقاضای تایم استراحت کند. ایران در ادامه ۱۴ بر ۱۰ پیروز زمین بود و توانست اختلاف امتیازش را حفظ و دومین تایم استراحت فنی را  ۱۶ بر ۱۲ نزد کولاکوویچ رود. ملی پوشان ایران در نهایت این ست را نیز ۲۵ بر ۲۲ پیروز  در مجموع نیز لهستان را ۳ بر صفر شکست دهد.

 

در دقایق پایانی بازی در حالی که از قبل بنابر اعلام پزشکان تیم ملی گفته شده بود قائمی به بازی نمیرسد اما در زمین حاضر شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------