شوک اول به جام/شکست مدافع عنوان قهرمانی در بازی نخست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شکست آلمان مدافع عنوان قهرمانی در دیدار نخست خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل مکزیک شوک بزرگی را به این رقابت‌ها وارد کرد.

به گزارش مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و بلژیک از ساعت ۱۹:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه لوژنیکی روسیه آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر مکزیک به اتمام رسید.

 

لوزانو (۳۵) تک گل بازی را در این دیدار برای تیم ملی مکزیک به ثمر رساند.

 

در این دیدار که تیم داوری از کشور ایران قضاوت آن را بر عهده داشت شاهد فوتبالی جذاب و تماشاگرپسند از سوی هر دو تیم بودیم. تیم ملی مکزیک بر خلاف انتظار، بازی رو به جلویی را در دستور کار قرار داد. آنها با بازیکنان تکنیکی و سرعتی خود بارها مدافعان آلمان را به دردسر انداختند تا در نهایت روی یک ضد حمله در دقیقه ۳۵ توسط لوزانو به گل برسند.

 

پس از این گل شاهد حملات ژرمن ها بودیم که خطرناکترین آن در دقیقه ۳۷ توسط تونی کروس به تیرک دروازه مکزیک برخورد کرد تا شاگردان یوآخیم لوو موفق به زدن گل تساوی در نیمه نخست نشوند.

 

در نیمه دوم دامنه حملات شاگردان یوآخیم لوو بیشتر شد تا فشار زیادی را روی دروازه تیم ملی مکزیک برای زدن گل وارد کنند. حملاتی که هیچ یک نتیجه ای در بر نداشت و اوچوآ دروازه بان مکزیک بارها و بارها موفق به مهار ضربات مهلک آلمانی ها شد.

 

تعویض های کادرفنی مدافع عنوان قهرمانی نیز حاصلی در بر نداشت تا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ اولین شکست خود را در نخستین دیدارش از رقابت های جام جهانی روسیه دریافت کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------