کولاکوویچ: دفاع کره جنوبی امان تیم ما را گرفته بود/بازیکنان جوان باید به دیگر ملی‌پوشان احترام بگذارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان باید به دیگر بازیکنان تیم ملی احترام بگذارند و بازیکن نمی تواند بگوید که خسته‌ام و دیگر تمرین نمی‌کنم.

به گزارش فارس، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل کره جنوبی در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: از تمام تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند تشکر می‌کنم زیرا در تمام لحظات خوب و بد بازی از تشویق ما دست نکشیدند. برخی بازیکنان برای نخستین بار بود که در سالن آزادی بازی می‌کردند و شاید می‌خواستند بیشتر توانایی فردی خود را نشان دهند تا اینکه در کار گروهی شرکت کنند.

 

وی افزود: دلیل کندی برخی بازیکنان خستگی آنها بود. البته دفاع کره جنوبی هم امان تیم ما را گرفته بود.

 

کولاکوویچ درباره از دست رفتن شانس صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال گفت: درست است که شانس صعود به فینال را از دست دادیم اما مهمترین نکته در زندگی حرفه ای این است که در هر مسابقه ای برای پیروزی به میدان برویم. 

 

وی درباره کنار گذاشته شدن پوریا یلی و امیرحسین توخته از ترکیب تیم ملی والیبال گفت: وظیفه دارم که مانند همیشه صادق باشم. می‌دانید که همیشه حامی بازیکنان جوان بوده ام و می‌دانم که آینده والیبال ایران در گرو درخشش این بازیکنان است. بازیکنان جوان ممکن است اشتباه کنند اما نه هر اشتباهی.

 

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: توخته در روسیه به تیم ملی پیوست و انتظار داشتم پس از بازگشت به تهران با تیم ب تمرین کند اما فقط یک جلسه در تمرین گروهی شرکت کرد و به ارومیه رفت تا تمرینات شخصی خود را پیگیری کند. نمی دانم چرا او متوجه نیست که باید به تیم ملی احترام بگذارد.

 

وی ادامه داد: یلی هم چند روز با تیم ب تمرین کرد و سپس تمرینات فردی خود را پیگیری کرد. 

 

کولاکوویچ خاطرنشان کرد: این بازیکنان جوان باید به دیگر بازیکنان تیم ملی احترام بگذارند زیرا آنها یک ماه خستگی سفر را تحمل کرده اند و معنا ندارد بازیکنی هر وقت دلش خواست تمرین کند و هر وقت خسته شد به خانه برود. باید به تماشاگرانی که بی وقفه تیم ملی را تشویق کردند هم احترام بگذارند.

 

وی افزود: یلی و توخته می توانستند امروز به ما کمک کنند اما این مسئله، بدون تمرین امکان ندارد. انتظار داشتم آنها به تیم ملی احترام بگذارند. هر بازیکنی که اشتباه می‌کند باید تنبیه شود. البته من نمی‌خواهم آنها را تنبیه کنم ولی بازیکنان باید متوجه کار خود بشوند.

 

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مطمئن هستم در آینده این بازیکنان ذهنیت خود را عوض می کنند. بازیکن نمی تواند بگوید که من خسته هستم و دیگر تمرین نمی‌کنم. نمی توانم باور کنم که این اتفاق افتاده و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------