پیروزی اروگوئه مقابل روسیه ۱۰ نفره و صعود به عنوان صدرنشین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی برابر روسیه، میزبان جام جهانی۲۰۱۸ به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش مهر، روز آخر از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ از امروز دوشنبه با دیدار تیم های روسیه و اروگوئه در گروه اول آغاز شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود اروگوئه خاتمه یافت.

 

در این دیدار که از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سامارا آره‌نا برگزار شد، لوییس سوارز (۱۰)،  دنیس چریشف (۲۳ - گل به خودی) و کاوانی (۹۰) برای اروگوئه گلزنی کردند.

 

این مسابقه در شرایطی آغاز شد که میزبان باوجود حمایت هوادارانش، خیلی زود توسط سوارز گل خورد و همین گل برتری نسبی اروگوئه را در پی داشت. این تیم در ادامه و در دقیقه ۲۳ هم روی یک شوت و گل به خودی چریشف به گل دوم رسید.

 

ایگور اسمولنیکوف بازیکن روسیه در دقیقه ۳۶ با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای میزبان سخت شود و بدون آنکه گلی به ثمر برساند، نیمه نخست را به اتمام برساند.

 

در نیمه دوم روسیه در پی جبران نتیجه بر آمد و اروگوئه هم با آرام کردن بازی به دنبال به ثمر رساندن گلهای بیشتر بود. روسیه بارها تا محوطه جریمه اروگوئه پیش آمد ولی ضربات نهایی این تیم با بی دقتی از دست رفت. اروگوئه هم که روی ضد حملات برنامه داشت، بارها توسط کاوانی و سوارز دروازه میزبان را تهدید کرد. فشار حملات اروگوئه در دقیقه ۹۰ نتیجه داشت و کاوانی با یک ضربه سر گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.

 

به این ترتیب اروگوئه با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و روسیه هم با ۶ امتیاز دوم شد. اروگوئه در مرحله حذفی به مصاف تیم دوم گروه B (گروه ایران) می رود و روسیه هم به مصاف تیم صدرنشین این گروه.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------