آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

وقت‌های تلف شده به داد عربستان رسید/ مصر یک امتیاز هم نگرفت!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال عربستان در آخرین دیدار خود در جام جهانی روسیه در ثانیه های پایانی برابر مصر به پیروزی رسید تا این جام را با کسب سه امتیاز به اتمام برساند.

به گزارش مهر، دیدار کاملا تشریفاتی دو تیم مصر و عربستان سعودی که تا قبل از دیدار رو در روی خود هیچ امتیازی نگرفته بودند از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه وولگوگارد آرمنا آغاز شد که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود عربستان تمام شد.

 

محمد صلاح در دقیقه ۲۲  برای مصر و سلمان فرج (۶+۴۵ - پنالتی) و سالم الدوساری (۹۵) برای عربستان گلزنی کردند. 

 

در نیمه اول بعد از گل مصر، داور یک پنالتی برای عربستان گرفت. اتفاق ویژه این نیمه مهار پنالتی تیم عربستان در دقیقه ۴۰ بازی توسط عصام الحضری دروازه بان ۴۵ ساله تیم مصر بود. این پنالتی توسط فهد المولد زده شد که دروازه بان مصر این توپ را مهار کرد.

 

البته در دقیقه پایانی نیمه نخست هم دوباره داور برای عربستان یک پنالتی گرفت. این تصمیم از سوی کمک داور ویدئویی بررسی شد و داور هم مجددا صحنه سرنگونی بازیکن عربستان در محوطه جریمه مصر را بازبینی کرد و رای قطعی به پنالتی عربستان داد. سلمان فرج هم در دقیقه ششم وقتهای تلف شده نیمه اول گل تساوی را وارد دروازه مصر کرد. 

 

در نیمه دوم تیم فوتبال عربستان دقایق زیادی توپ و میدان را در اختیار داشت و برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت با این حال بازی تا ثانیه های پایانی با تساوی یک - یک پیش رفت. در نهایت در دقیقه ۹۵ این سالم الدوساری بود که توانست گل دوم عربستان را به ثمر برساند و سعودی ها را به اولین و تنها بردشان در جام جهانی برساند. مصر هم با محمد صلاح ثبت سه باخت پیاپی، از این جام کنار رفت.

 

در بازی همزمان همین گروه ارگوئه موفق شد یک پیروزی قاطع با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میزبان این رقابتها روسیه به دست آورده تا با ۹ امتیاز صعودی قاطعانه به مرحله بعدی داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------