آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

بلژیک نام برزیل را به فهرست اخراجی‌های بزرگ جام اضافه کرد/ راهیابی «شیاطین سرخ اروپا» به نیمه نهایی بعد از ۳۲ سال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی بلژیک با غلبه بر سلسائو به دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام بیست‌و یکم تبدیل شد.

به گزارش تسنیم، در دومین بازی از مرحله یکم چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، جمعه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران تیم‌های ملی برزیل و بلژیک در ورزشگاه کازان آره‌نا به مصاف هم رفتند که این بازی را بلژیکی‌ها با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند.

 

نماینده اروپا با گل به خودی فرناندینیو در دقیقه 13 و شلیک خارج از محوطه جریمه کوین دی‌بروینه در دقیقه 31 پیش افتاد و در ادامه برزیل یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 76 توسط رناتو آگوستو جبران کرد.

 

به این ترتیب بلژیک برای اولین بار از سال 1986 به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کرد. همچنین با حذف برزیل از جام، قطعی شد که برای چهارمین دوره متوالی قهرمان جام جهانی از قاره اروپا خواهد بود چرا که پیش از این فرانسه با غلبه بر اروگوئه صعود کرده بود و سایر تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی نیز همگی اروپایی هستند.

 

در نیمه اول بازی با برتری نسبی برزیل و 2 حمله نافرجام این تیم شروع شد اما در ادامه بلژیک با ضد حملاتش خطرساز شد و در دقیقه 13گل به خودی فرناندینیو پیش افتاد. در ادامه حملات برزیل بیشتر شد اما باز هم بلژیک روی یک ضدحمله با حرکت هوشمندانه لوکاکو و پاس دیدنی‌اش توسط دی‌بروینه در دقیقه 31 به گل دوم رسید تا باز هم حملات سلسائو ثمری نداشته باشد و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

 

در نیمه دوم برزیل بر شدت حملات خود افزود و بارها دروازه شیاطین سرخ را تهدید کرد تا اینکه بازیکن تعویضی این تیم، رناتو آگوستو با پاس زیبای کوتینیو یکی از گل‌های خورده را برای سلسائو جبران کرد. برزیل بعد از این گل هم موقعیت‌های خطرناک دیگری برای فرار از شکست داد که دو تا از بهترین آنها توسط آگوستو و کوتینیو به هدر رفت.

 

در این دیدار توبی آلدرویرلد و توماس مونیه (کسی که بازی بعدی تیمش را از دست داد) از بلژیک و فرناندینیو و فاگنر از برزیل کارت زرد گرفتند.

 

دی‌بروینه بهترین بازیکن دیدار برزیل و بلژیک شد

 

 پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال برزیل و بلژیک کوین دی‌بروینه زننده گل دوم بلژیک به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این دیدار از ساعت 22:30 جمعه شب و در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد که با نتیجه 2 بر یک به سود بلژیک به پایان رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------