برانکو: اگر پدیده را نمی‌بردیم،خیلی مایوس می‌شدم/به این پرسپولیس خیلی اعتماد دارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه در مشهد به سختی از سد حریفان می‌گذرد.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروی تیمش مقابل پدیده گفت: قبل از هر چیز این برد را تبریک می گویم.

 

* اگر نمی‌بردیم، مایوس می‌شدم

 

وی ادامه داد: خیلی مایوس می شدم اگر برنده نمی شدیم. همیشه اولین بازی سخت ترین بازی است. می دانستیم حریف سختی در انتظار ماست و ما همیشه در مشهد سخت از رقبا عبور می کنیم.

 

* انتظار دارم بازی های بعدی بهتر باشیم

 

برانکو گفت: انتظار داریم بازیکنانم در بازی های بعدی بهتر شوند. باید فوتبال هجومی تری ارائه دهیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که با ۳ امتیاز وارد مسابقات می شوند.

 

* همه جای دنیا بازیکنان در هفته پنجم آماده می‌شوند

 

وی درباره اینکه در لیگ های اروپایی بازیکنان در همان هفته اول شرایط خوبی دارند افزود: من با این نظر موافق نیستم. در همه جای دنیا بازیکنان از هفته های پنجم به بعد شرایط خوبی پیدا می کنند. بازیکنانی که در جام جهانی بودند هنوز به صورت کامل با تیم های خود تمرین نکردند و ما محرمکی، امیری، فرشاد احمدزاده و مسلمان را هم نداریم. طبیعی است که نمی شود در این شرایط همه چیز ایده آل باشد. طبعا بعد از چند هفته تیم ها بهتر می شوند و انتظار دارم که در لیگ قهرمانان آسیا تیم ما به شرایط ایده آل برسد.

 

* نگرفتن بازیکن از بدشانسی پرسپولیس است

 

برانکو ادامه داد: این هم از بدشانسی تیم ماست که نمی توانیم بازیکن بگیریم. چند بازیکن از ما جدا شدند اما اعتقاد دارم که بازیکنان ما به زودی هماهنگ خواهند شد.

 

* از استادیوم امام رضا لذت بردم

 

سرمربی پرسپولیس درباره داوری این دیدار هم اظهار داشت: درباره داوری بازی حرفی ندارم و به آنها خسته نباشید می گویم.

برانکو درباره استادیوم محل بازی هم گفت: از این استادیوم لذت بردم و خیلی همه چیز زیبا بود اما باید روی چمن ورزشگاه کار بیشتری صورت بگیرد.

 

* دوست داشتیم در زمین مسابقه فاتح سوپرجام می‌شدیم

 

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار سوپر جام هم افزود: ما سوپرجام را بردیم. البته تصمیم درباره این بازی از جای دیگر گرفته شد اما ما دوست داشتیم در زمین بازی حضور داشتیم و قهرمان می شدیم.

 

*می‌دانستم بازی سختی در انتظار ما است

 

وی پس از گفت‌گوی تلویزیونی به نشست خبری آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

برانکو با حضور در نشست خبری، اظهار داشت: فصل را به بهترین شکل شروع کردیم و خیلی راضی هستیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم. مهمترین برد را به دست آوردیم. واقعا به خاطر این همه هوادار خوشحال هستم. خود آنها می‌دانند به حمایتشان نیاز داریم. این برد بهترین هدیه به هواداران است. می‌دانستیم بازی بسیار سختی در پیش داریم. به جرات می‌توانم بگویم مشهد تیم‌های خوبی دارد. همراه با جنگندگی کار کردیم. از عملکرد بازیکنان خوشحال هستم. به عنوان مدافع قهرمانی اولین بازی سخترین مسابقه است. به همین خاطر ارزش این برد بالا بود. 

 

* نیمه دوم می‌خواستیم برنامه هایمان را به حریف دیکته کنیم

 

سرمربی پرسپولیس افزود: در بخش اعظم نیمه دوم به دنبال دیکته کردن بازی خودمان بودیم. همانطور که گفتم پدیده تیم بسیار خوبی است. چیزی برای از دست دادن نداشتند. موقعیت خطرناک به وجود آوردند اما فرصت 100 درصد نبود. موقعیت‌هایی به وجود می‌آید و حریف گاهی باعث می‌شود دفاع کنید. به شهردار مشهد هم گفتم ورزشگاه خوبی دارید و بسیار زیبا است. با استانداردهای جهانی برابری می‌کند. سالن نشست هم نشان می‌دهد که چقدر ورزشگاه خوب است. این ورزشگاه کیفیت خوبی دارد و مشهد شهری مهم برای ایرانیان است. یک مقدار می‌توان از چمن ایراد گرفت اما این مشکل هم رفع خواهد شد. مشهد به عنوان یک شهر بزرگ لیاقت این ورزشگاه خوب را دارد. 

 

* حداکثر اعتماد را به این پرسپولیس دارم

 

برانکو در مورد محرومیت تیم از فصل نقل و انتقالات و سختی این اتفاق، گفت: هواداران از این مشکل با خبر هستند. هواداران برای ما خیلی مهم هستند. چهار بازیکن فصل قبل را امروز در تیم نداشتیم. طبیعی است که به زمان نیاز داریم تا همه چیز به جای خودش باز گردد. مسلمان، احمدزاده، محرمی و امیری نبودند. حداکثر اعتماد را به این تیم دارم. بازیکنان جدید هم از نیم فصل دوم اضافه خواهند شد. خودمان را برای ادامه کار آماده می‌کنیم اما همانطور که قبل هم گفتم حداکثر اعتماد را به این تیم دارم. امروز در یک بازی سخت برنده شدیم. چند فصل قبل پدیده در بازی اول لیگ از ما در تهران امتیاز گرفت. سال قبل پدیده و مشکی پوشان را در دقایق پایانی بردیم. همیشه در مشهد مشکل داشتیم. با وجود اینکه سختی‌های زیادی داریم همیشه اهدافمان رو به جلو است.

 

* از چیزی نمی‌ترسیم

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد:‌ از چیزی نمی‌ترسیم. در کنار هواداران و تشویق‌هایی که می‌کنند هیچ نگرانی نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------