نمازی: موقعیت‌هایمان از استقلال بیشتر بود/ بد موقع گل مساوی را خوردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است تیمش بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشته و فرصت‌های گلزنی بیشتری را نسبت به تیم مهمان روی دروازه حریف ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، امید نمازی پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی را دو تیم به نمایش گذاشتند. روی دو اشتباه فردی گل خوردیم و در ادامه کارت قرمز کار ما را دشوار کرد.

 

وی افزود: موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و فرصت‌های ما نسبت به آبی‌های پایتخت بیشتر بود. فکر می‌کنم اواخر بازی می‌توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم، باید روی ضربات آخرمان دقت بیشتری داشته باشیم.

 

نمازی اضافه کرد: تیم ما فلسفه و تاکتیک خاصی دارد و از هر بازیکنی که به کار این فلسفه بیاید را استفاده خواهیم کرد. با از دست دادن تبریزی باید به دنبال جایگزین او باشیم و در خط دفاع نیز بازیکنانی را جذب کنیم زیرا در این پست کمبود داریم البته بازیکنان جوان زیادی روی نیمکت داریم که آماده استفاده از فرصت‌هایی هستند که به آنها خواهیم داد.

 

او درباره مصدومیت رضا حبیب‌زاده نیز گفت: آخرین اطلاعی که از وضعیت او دارم این است که شرایط خوبی ندارد و ما برای او دعا خواهیم کرد تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

 

به گزارش ایسنا، امید نمازی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: ما از اول می‌دانستیم که مقابل تیم استقلال بازی سختی پیش‌رو داریم. ما در نیمه اول سعی کردیم که بازی منطقی ارائه دهیم و توانستیم به گل برسیم ولی در ادامه در مقابل یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم. آسیب دیدن رضا حبیب‌زاده در این بازی یک مقدار از انسجام تیم ما کاست و نبودن مرتضی تبریزی در این ناهماهنگی بی‌تاثیر نبود اما توانستیم به بازی برگردیم و گل دوم را وارد دروازه استقلال کنیم. متاسفانه در ادامه نتوانستیم انرژی لازم را داشته باشیم و تیم استقلال بازی را در دست گرفت و توانست به گل دوم برسد. در کل از بازیکنان تیمم راضی هستم. آنها بعد از گرفتن کارت قرمز توانستند 15 دقیقه مقابل تیم استقلال مقاومت کنند و گل نخورند و در نهایت توانستند حداقل امتیاز را از این مسابقه کسب کنند.

 

او در مورد عملکرد قاسم حدادی‌فر اظهار کرد: حدادی‌فر بازیکن باتجربه و خوبی است و در زمین بسیار می‌تواند به ما کمک کند. در لحظاتی که این بازیکن در بازی انرژی خود را از دست می‌دهد باید بقیه بازیکنان این کمبود را جبران کنند. من فکر می‌کنم خلاءهایی که در این بازی به وجود آمد به این خاطر بود که بازیکنان دیگر نتوانستند کمبود انرژی حدادی‌فر را در جریان بازی جبران کنند. من از قاسم حدادی‌فر راضی هستم، طبیعتا وقتی ما با این سیستمی که بازی می‌کنیم در وسط زمین جای خالی بسیار دیده می‌شود و بازیکنان هافبک باید این جای خالی را پر کنند، بازیکنان بال در این وضعیت باید به قاسم حدادی‌فر کمک کنند و باید جاهای خالی را پر کنند.

 

نمازی در آسیب‌دیدگی رضا حبیب‌زاده، گفت: تا آنجا که من خبر دارم این بازیکن از ناحیه فک دچار آسیب‌دیدگی شدید شده و تا مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. امیدواریم که هر چه زودتر این بازیکن شرایط بازی را به دست آورد و بتواند به تیم ما کمک کند.

 

او در مورد عملکرد محسن مسلمان در این بازی، اظهار کرد: من از عملکرد محسن مسلمان در طی این دو هفته کاملا راضی هستم، او باید در پیدا کردن فضا برای ایجاد خلق موقعیت بیشتر تلاش کند چون وقتی توپ زیر پای مسلمان می‌آید بسیار می‌تواند تعیین‌کننده باشد و به تیم حریف ضربه بزند. معمولا تیم‌های حریف روی بازیکنان بازیسازی مثل محسن مسلمان تاکید دارند و سعی می‌کنند که راه‌ها را برای امثال این بازیکنان ببندند. مسلمان هم باید در مقابل این تاکتیک تلاش بیشتری کند و برای خودش فضاهای بیشتری ایجاد کند تا بتواند خلق موقعیت کند.

 

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان، گفت: ما مثل بازی گذشته مجبور به تعویض اجباری شدیم و در بد موقعی گل مساوی را دریافت کردیم یعنی در زمانی که توپ و میدان در اختیار ما بود و پاس اشتباه بازیکن ما باعث شد که استقلال ضد حمله ایجاد کند و بتواند گل مساوی را به ثمر برساند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------