آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سلیمانی: وریا غفوری باید اخطار می‌گرفت/ دو آفساید اشتباه علیه استقلال اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید اخراج نشدن وریا غفوری در بازی استقلال و ذوب‌آهن یک تصمیم درست بوده ولی باید این بازیکن یک کارت زرد دریافت می‌کرده است.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال در گفت‌و با ایسنا، درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد:  بازی پربرخوردی بود و آقای بیژن حیدری سعی کرد در نیمه اول با خونسردی بازی را مدیریت کند. اگرچه در نیمه اول سه الی چهار برخورد وجود داشت اما بیژن حیدری در تمام موقعیت‌ها نزدیک به صحنه بود و اخطارهایی که به بازیکنان داد کاملا درست بود.

 

سلیمانی ادامه داد: در نیمه دوم بازی از شکل عادی خودش خارج شد و بسیار پربرخورد شد و شاهد اخطارهای زیادی از سوی داور بودیم. یکی از نکات اصلی این مسابقه صحنه گل اول تیم ذوب‌آهن بود که در آن برخورد شدیدی بین وریا غفوری و مهاجم ذوب‌آهن شکل گرفت. در فضای مجازی این مساله بیان شد که باید وریا غفوری از بازی اخراج می‌شد اما غفوری در این صحنه هیچ حرکت عمدی انجام نداد و صرفا به دنبال زدن توپ بود. این بازیکن باید یک کارت زرد دریافت می‌کرد اما مستحق دریافت کارت قرمز نبود.

 

سلیمانی در مورد آفسایدهایی که کمک داور در جریان بازی گرفت، اظهار کرد: در این بازی کمک داور در دقایق ۵۶، ۵۹ و ۷۹ اعلام آفساید کرد که آفسایدهای دقیقه ۵۶ و ۷۹ به اشتباه اعلام شد و باعث شد که موقعیت‌های استقلال در این دقایق از این تیم سلب شود.

 

او در مورد اخراجی‌هایی که در این بازی صورت گرفت، گفت: کارت قرمزهایی که آقای حیدری در این بازی استفاده کرد کاملا درست بود و خطاهایی که دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن انجام دادند مستحق کارت زرد دوم بودند و باید از بازی اخراج می‌شدند چون هر دو بازیکن با خطاهایی که انجام دادند باعث سلب موقعیت از هر دو تیم شدند.

 

سلیمانی ادامه داد: اخطارهایی که بیژن حیدری داد اگرچه تعداد آنها بسیار زیاد بود اما درست بود. او در دادن بعضی کارت‌ها می‌توانست مدیریت بیشتری انجام دهد ولی بازی به اندازه کافی پربرخورد بود که آقای حیدری بتواند در این بازی دست به کارت شود. این داور سعی کرد با خونسردی بازی را مدیریت کند اما تکل‌ها و خطاهای بازی طوری بود که باید داور در این بازی اخطار می‌داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------