آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

توشاک: ممکن بود بدتر ببازیم/ اشتباه کردم به شجاعی و دژاگه بازی دادم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه ممکن بود تیمش با نتیجه بدتری به استقلال ببازد، گفت: اشتباه کردم امروز به اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بازی دادم.

به گزارش مهر، جان توشاک پس از شکست امشب تراکتورسازی تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران گفت: نتیجه این بازی را واگذار کردیم و ممکن بود نتیجه ای بدتر از اینها نصیبمان شود. ممکن بود پنج گل بخوریم.

 

سرمربی تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تیم حریف خیلی بهتر از ما بود و امکان داشت شکست سنگین تری تحمل کنیم.

 

توشاک درباره ضعف خط دفاعی و دروازه‌بان سرخپوشان تبریزی افزود: من اینگونه نمی بینیم. مشکل اولیه خودم هستم. توشاک اشتباه کرد و باید این اشتباه را فراموش کند. باز هم می گویم تیم حریف خیلی خوب بود. خیلی بیشتر باید تلاش کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در هر سه هفته ابتدایی لیگ عنوان کرده تیم حریف بهتر بوده و چه زمانی قرار است تراکتورسازی تیم ایده آل شود؟ تاکید کرد: نمی دانم چه زمانی به هماهنگی می رسیم. هفت بازی تدارکاتی و رسمی انجام دادیم اما اولین باختمان را تجربه کردیم. ما در روزهای گذشته بازیکنان جدید گرفتیم. مشکل ما این است که از لحاظ بدنی هنوز ضعیف هستیم. بازیکنان جدید هنوز از لحاظ جسمانی آماده نیستند. شاید بهتر بود به بازیکنانی بازی می دادیم که بیشتر با ما تمرین کرده بودند.

 

توشاک درباره ضعف تیمش در خط حمله گفت: امروز تمام تیم بد بود. باید خیلی سخت تر  کار کنیم. اشتباهاتی که در ۱۰ روز گذشته داشتیم باعث چنین باختی شد. شما دیدید چه مشکلاتی داشتیم. با اشتباهاتی که داشتیم باید بگویم این باخت را من بر عهده می گیرم و حل این موضوع وظیفه من است.

 

وی درباره اینکه بحران پرستاره بودن تراکتورسازی ممکن است همانند استیل آذین یا رئال مادرید برای توشاک مشکل ساز شود، اذعان داشت: منظورشما ازتیم کهکشانی و پرستاره کدام بازیکنان است؟ من امروز چنین تیمی را ندیدم. تنها ستاره ای که من امشب دیدم در آسمان بود! منظور شما دقیقا کدام بازیکنان است؟

 

خبرنگار در واکنش به نام بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و نفرات خارجی تراکتورسازی اشاره کرد. توشاک هم گفت: شما درباره بازیکن صحبت می کنید و من مربی هستم. اسم بزرگی در تیم نمی بینم. چه خودم و چه بازیکنان! دو بازیکن از بریتانیا گرفتیم و برای شناخت آنها نیاز به زمان داریم. من بازیکن بزرگی نمی بینم.

 

توشاک درباره اظهارنظر یکی از خبرنگاران که درخواست او را در تبریز برای مصاحبه رد کرده بود و آن را دلیل بر بی اعتمادی می داند گفت: به هیچ وجه بحث بی اعتمادی نیست. من همیشه ترجیح می دهم با همه در کنفرانس ها صحبت کنم تا فردی دلخور نشود.

 

توشاک درباره اینکه چرا از شجاعی و دژگه که در اردوی پیش فصل نبودند در دیدار امروز استفاده کرده است، گفت: من اشتباه کردم. بهتر بود از بازیکنان دیگری که با ما تمرین کردند استفاده می کردیم. این اشتباه من بود. آنها تنها چهار روز با ما تمرین کرده بودند و بهتر بود از آنها استفاده نمی کردم. این دو بازیکن را هنوز بطور کامل نمی شناسم. ما سه هفته دیگر نیاز داریم تا با بازیکنان جدید آشنا شویم. اشتباه من بود که از آنها استفاده کردم.

 

وی تصریح کرد: من نباید این دو بازیکن را قربانی می کردم. اشتباه من بود. اینجا همه چیز تازه است. تمام تیم و باشگاه تازه هستند. باید از این به بعد سخت تر کار کنیم. همه چیز برای من و باشگاه جدید است. از مدیر گرفته تا شما خبرنگاران.

 

توشاک در پایان خاطر نشان کرد: همه از بیرون می گویند پنج بازیکن جدید آمده اند که دو نفرشان در جام جهانی بوده اند و دو نفر هم از بریتانیا آمده اند. من نباید آنها را بازی می دادم. اشتباه از جانب من بود. تجربه ای که من دارم ۴۰ ساله است و اشتباهات زیادی انجام دادم. چیزی که می دانم این است که باید بهتر و بهتر شوم.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------