آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

نخستین پیروزی تراکتورسازی رقم خورد/ سپاهان دربی اصفهان را برد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخستین پیروزی تراکتورسازی رقم خورد/ سایپا باعث خوشحالی تبریزی‌ها

به گزارش مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته بود به پیروزی برسد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر میزبان سایپا بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر تبریزی ها به پایان رسید. 

 

این دیدار که شامگاه امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، در نیمه اول با تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم این تراکتورسازی بود که روی پاس مسعود شجاعی و ضربه دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷۷ به گل برتری دست پیدا کرد. 

 

تراکتورسازی تبریز که در سه دیدار گذشته خود به دو تساوی و یک شکست رسیده بود و برابر سایپا به پیروزی رسید تا ۵ امتیازی شود و از انتهای جدول فاصله بگیرد و به رده نهم صعود کند. تیم علی دایی هم ۴ امتیازی باقی ماند. 

 

سپاهان دربی اصفهان را برد

 در روز دوم از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم های سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک زردپوشان به پایان رسید. 

 

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه اول و در دو دقیقه توانستند دوبار دروازه شاگردان امید نمازی را باز کنند. مهرداد محمدی در دقیقه ۲۵ و عزت پورقاز در دقیقه ۲۷ برای سپاهان گل زدند. 

 

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۴ کار ذوب آهن با اخراج زبیرنیک نفس بدتر شد و این تیم درحالی که دو گل از حریف عقب بود با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد. با این حال شاگردان نمازی در دقیقه ۷۱ توسط محمدرضا حسینی یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

سپاهان با این پیروزی ۸ امتیازی شد و چند پله در جدول صعود کرد. ذوب آهن هم ۵ امتیازی باقی ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------