رحمتی: هر بار به خاطر یک نفر قهرمانی آسیا را از دست دادم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دروازه‌بان استقلال گفت: ۳ بار به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ام اما هر بار به خاطر یک نفر از قهرمانی در این مسابقات باز ماندم.

به گزارش تسنیم، مهدی رحمتی پس از شکست 3 بر یک استقلال مقابل السد قطر گفت: جا دارد از هوادارانمان چه آنهایی که امروز به ورزشگاه آمدند و چه آنهایی که در منزل بودند عذرخواهی کنم. نتوانستیم این برد را به آنها هدیه دهیم و از آنها معذرت می‌خواهم.

 

وی در مورد اینکه در بازی برگشت ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و آیا او به آن دیدار امیدوار است یا خیر، گفت: بحث امید نیست من 3 بار با تیم‌های مختلف به این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ام و هر مرتبه به خاطر یک نفر از قهرمانی در این مسابقات باز ماندم. تیمی که امروز مقابل آن بازی داشتیم را همه می‌شناسند. تیمی تا دندان مسلح بود، این تیم از ابتدا کنار هم جمع شده و با هم به اردوی پیش فصل رفته بودند. غیرت یک چیز است، اما شما دیدید که فوتبال حرفه‌ای چه چیزی است. الان فقط شرمندگی برای ما مانده است .

 

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این پرسش که منظورش از یک نفر خاص چه کسی است، تصریح کرد: دنبال جواب این موضوع نگردید، خودتان می‌دانید. من هم الان می‌توانستم اینجا بیایم و مقابل دوربین‌ها گریه کنم اما سرم را بالا گرفتم و می‌گویم شرمنده، در هر صورت فوتبال است و توپ هم گرد. در بازی برگشت دست به دست هم می‌دهیم و شاید خدا هم نظری کرد و توانستیم موفق شویم. در لیگ خودمان هم تازه ابتدای راه هستیم و درست هست در این مسابقه شکست خوردیم، اما بازی‌های زیادی در لیگ برتر و جام حذفی در پیش داریم.

 

رحمتی در واکنش به این پرسش که به نظرش اگر تیم فصل گذشته استقلال حفظ می‌شد، اکنون آنها می‌توانستند السد را شکست دهند، گفت: بله باید تیم ما حفظ و در کنار هم آن هم تقویت می‌شد. متاسفانه این کار را نکردیم و فرصت را از دست دادیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------