ناراحتی زاکرونی از توقف امارات در گام نخست/ سوکوپ: ستاره‌های امارات را به خوبی مهار کردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی امارات از توقف تیمش در گام نخست برابر بحرین ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الیوم،  دو تیم امارات و بحرین در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

آلبرتو زاکرونی سرمربی امارات بعد از این دیدار گفت: تساوی کمترین حق ما در این بازی بود. در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی همیشه بازی‌های نخست، از دشواری‌های زیادی برخوردار است و نزدیک دنبال می‌شود. در نیمه دوم تیمم تلاش زیادی برای گلزنی کرد ولی روی یک غفلت دروازه ما باز شد و سپس روی به بازی مستقیم آوردیم و این کار ما نتیجه داد و بازی را به تساوی کشاندیم. تساوی در این دیدار نتیجه مطلوبی برای ما نیست ولی فرصت جبران داریم و می‌توانیم در ادامه بهتر شویم. انتظار دارم تیمم در دو بازی بعدی بتواند بهتر ظاهر شود و نتیجه بهتری کسب کنیم.

 

در دیگر دیدار این گروه، یکشنبه تایلند به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت.

 

 

سوکوپ: ستاره‌های امارات را به خوبی مهار کردیم

 

به گزارش ایسنا و به نقل از الیوم،   بحرین در بازی نخست خود در جام ملت های آسیا برابر امارات میزبان رقابت ها به تساوی یک بر یک رسید. میرسلاو سوکوپ سرمربی بحرین بعد از این دیدار گفت: از بازی تیمم راضی هستم. به خوبی توانستیم ستاره‌های امارات را در زمین بازی مهار کنیم. به حریف موقعیت های کمی دادیم و فضاها را از آنها گرفتیم. امارات بازیکنان خطرناک زیادی دارد ولی ما به آنها اجازه ندادیم خطرساز شوند.  

 

سرمربی تیم ملی بحرین در ادامه صحبت های خود گفت: کسب یک امتیاز برابر میزبان جام ملت‌ها نتیجه خوبی است. هر چند می توانستیم حتی برنده بازی هم شویم و ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. حالا به دو بازی بعدی خودمان فکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم از گروه صعود کنیم.

 

در دیگر دیدار این گروه هند برابر تایلند دیدار خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------