موسوي به فينال پرتاب چکش نرسيد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

موسوي به فينال پرتاب چکش نرسيد

دووميداني کار المپيکي ايران در رشته پرتاب چکش از رسيدن به فينال بازي‌هاي المپيک 2012 لندن بازماند.

کاوه موسوي با ثبت رکورد 72 متر و 70 سانتي متر در رقابت‌هاي مرحله مقدماتي پرتاب چکش از رسيدن به فينال دوازده نفره رقابت‌ها باز ماند.

موسوي که در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با کسب نشان نقره شگفتي‌ساز شده بود، در پرتاب نخست هشت متر زير رکورد شخصي‌اش پرتاب کرد و نتوانست عملکرد خوبي داشته باشد.

در پرتاب دوم 71 متر و 42 سانتي متر پرتاب کرد، اما عملکرد ساير پرتابگران آنقدر درخشان بود که موسوي باز هم شانسي براي فيناليست شدن نداشت.

چکش موسوي در بار سوم هم فقط 72 متر و 70 سانتي متر پرواز کرد تا پرتابگر ايران در اين ماده در راه‌يابي به جمع دوازده فيناليست رقابت‌ها ناکام بماند.

رقابت‌هاي پرتاب چکش با حضور 41 پرتابگر در دو گروه اول و دوم برگزار شد. موسوي در گروه دوم قرار داشت و نتوانست رکورد شخصي‌اش (75 متر و 26 سانتي متر) را تکرار کند. رکورد جهان در اين ماده 86 متر و 74 سانتي متر و رکورد المپيک 84 متر و 80 سانتي متر است.

در رقابت‌هاي المپيک هر پرتابگري که به رکورد 78 مي‌رسيد جواز حضور در فينال را به دست مي‌آورد که با توجه به اين که کمتر از 12 ورزشکار به اين رکورد رسيدند، چند نفر با رکورد پايين‌تر راهي فينال شدند.

پيش از اين نيک‌فر ديگر پرتابگر ايران در ماده پرتاب وزنه از راه‌يابي به فينال باز مانده بود./ورزش3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------