قلعه نویی: قرارداد کی روش ترکمنچای است / از لحظه ای که وارد اهواز شدیم گفتند تهرانی فلان



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «باید قرارداد کی روش را به مردم نشان بدهند تا مشخص شود چه جزییاتی داشته است.»

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو جوان درباره شکست آبی پوشان مقابل فولاد اظهار داشت: «بازی خوبی بود. سه گل داشت. صحنه های زیادی داشت. ما سه اشتباه کوچک داشتیم. پس از اینکه به گل رسیدیم می توانستیم در نیمه دوم به گل های بیشتری برسیم که نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم.»

وی درباره گل هایی که فولاد در این بازی زد گفت: «شریفات وقتی در شروع مجدد و با سر گل می زند جای تاسف دارد. در صحنه گل دوم هم گفته بودیم که جلوی دروازه را خالی نگذارید. اینها جای تاسف دارد. با این وجود به فولاد تبریک می گویم. مربی خوبی دارد. تیم خوبی دارد.»

سرمربی فولاد  در خصوص حواشی رخ داده در ورزشگاه غدیر بیان داشت: «این مساله واقعا جای تاسف دارد. ما در تهران به فولاد باختیم و کوچکترین بی احترامی به این تیم نشد. 90 دقیقه لیزر انداختند و هر بار اعتراض کردیم گفتند جو امنیتی است. حالا چون امنیتی است ما باید فحش ناموس بخوریم. اگر جو امنیتی است بازی را برگزار نکنید.»

 وی ادامه داد: «من از دهکردی که رفیق خودم است سوال می کنم؛ آیا در تهران به فولاد فحاشی صورت گرفت؟ من رفتم زمین را بازدید کنم شروع به فحاشی ناموسی کردند. خودمان را گول نزنیم. این افرادی که آنجا بودند تعداد محدودی نبودند و نمی شود اسم تماشاگرنما را روی آنها گذاشت. از لحظه ای که وارد شدیم گفتند تهرانی فلان.»

سرمربی استقلال بیان داشت: «اگر درباره قلعه نویی و استقلال اتفاقی افتاده بود از ساعت 9:00 صبح جلسه می گذاشتند. حالا این بحث باید بماند برای آینده و هفته های بعد. اینکه نمی شود چون قلعه نویی شدیم باید هر کاری می خواهند با من انجام دهند؟ این رسمش نیست. پارسال به خاطر یک سری مسائل جزیی یک امتیاز از ما کم کردند. دیروز 90 دقیقه فحاشی شنیدیم.»

قلعه نوی درباره وضعیت تیم ملی و آینده کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: «یادم است روزی که کی روش به لبنان باخت من از او حمایت کردم. در کشورهای پیشرفته برنامه های مربیان را بررسی می کنند. مثلا تیم ملی انگلیس در جام جهانی 4 گل می خورد ولی برنامه مربی را می بینند و ادامه می دهند. چون در فوتبال ما برنامه وجود ندارد روی نتایج صحبت می شود.»

وی ادامه داد: «ما باید ببینیم کی روش چه برنامه ای داشته است. بعد باید ببینیم هزینه هایی که کی روش کرده چقدر بوده است. مگر برای دایی و قلعه نویی و استقلال و پرسپولیس شفاف سازی نشد؟ اما یک جاهایی نباید شفاف سازی کرد. فدراسیون باید بگوید چقدر برای کی روش، اردوها و برنامه ریزی ها هزینه کرده است. اگر دلیل رفتن کی روش الکی است که هیچ اگر جز این باشد نباید با آبروی مردم بازی شود.»

 قلعه نویی درباره اینکه بهروان گفته است اگر کی روش قراردادش را فسخ کند باید یک میلیون یورو غرامت بگیرد گفت: «این هم از قراردادهای ترکمنچای است. باید قرارداد کی روش را به مردم نشان بدهند تا مشخص شود چه جزییاتی داشته است. با آبروی کرانچار بازی کردند، الان هم در قطر حضور دارد و مربیگری می کند. 4 سال برای کی روش هزینه کردیم، ماشاءالله او از مردم ایران شناخت خوبی هم پیدا کرده است. درباره این هم بعدا صحبت می کنم.»

 

 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------