بحران استعمال قرص ترامادول توسط چند بازیکن تیم پرطرفدار!



اخبار,اخبارورزشی ,ترامادول

یکی از اعضای کادر فنی می‌گوید: «آخر فصل می‌توانید متوجه شوید این سه بازیکن چه کسانی هستند چون جایی در باشگاه نخواهند داشت.»

بعد از افشای استعمال سیگار و قلیان توسط برخی بازیکنان سرشناس حالا اخبار بدتری از یک تیم بزرگ به گوش می‌رسد. این‌گونه که گفته می‌شود دیگر قبح برخی تخلفات در میان بازیکنان شکسته شده و کار از قلیان هم گذشته است.

جالبی این ماجرا این‌جاست که سرمربی تیم وقتی در جریان برخی مسایل پشت‌پرده زندگی خصوصی بازیکنان قرار می‌گیرد بسیار شگفت‌زده شده و تصمیم به برخورد جدی با آن گرفته است.

اتفاقی که این روزها کادر فنی و مسئولان این باشگاه را نگران کرده است افشای استعمال بازیکن این تیم از قرص ترامادول است؛ قرصی که برای ترک اعتیاد از آن استفاده می‌شود.

 یکی از اعضای باشگاه در این‌باره گزارش داده که علاوه بر ستاره پرحرف و حدیث تیم، دو بازیکن دیگر تیم‌شان از ترامادول استفاده می‌کنند؛ ترامادول هر چند جزو مواد نیروزا نیست اما به سیستم بدنی ورزشکاران صدمه می‌زند دلیل استفاده از آن هم هایپر شدن در زمان بازی است.

استفاده بازیکن دیگر از ترامادول هر چند به طور رسمی اعلام نشده است ولی اکثر اعضای کادر فنی و بازیکنان از این ماجرا خبر دارند و حتی می‌گویند این بازیکنان روزی دو قرص ترامادول استفاده می‌کنند.


این اتفاق در حالی به گوش سرمربی رسیده است که گفته می‌شود رفتارهای تند ستاره طی هفته‌های اخیر ناشی از مصرف همین مواد است.

یک مقام آگاه در بخش پزشکی فدراسیون فوتبال در این‌باره می‌گوید: «تشخیص این افراد که ترامادول استفاده می‌کنند را می‌توان از رفتار غیرقابل کنترل آنها متوجه شد.»

اکنون گفته می‌شود مسئولان باشگاه قصد برخورد با این بازیکنان خاطی را ندارند و می‌خواهند این سه هفته هم بگذرد. یکی از اعضای کادر فنی می‌گوید: «آخر فصل می‌توانید متوجه شوید این سه بازیکن چه کسانی هستند چون جایی در باشگاه نخواهند داشت.»

در همین حال یک فرد مطلع می‌گوید: «قرص ترامادول به‌گونه‌ای است که بستگی به دز آن دارد. برای یکی با خوردن دو قرص سرحالی به وجود می‌آورد و برای دیگری افسردگی و بی‌حالی...»

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام می‌کند: «در حال حاضر برای فصل بعد تصمیم گرفته شده در صورتی که در آزمایش‌های خون بازیکنان لیگ‌برتری نیکوتین بیش از حد مجاز باشد و سیگار را هم به مواد ممنوعه اضافه کنیم و اگر بررسی‌های‌مان نشان دهد استعمال ترامادول در میان بازیکنان متداول شده، به شدت با آنها برخورد و این قرص را هم جزو مواد ممنوعه اعلام می‌کنیم.»

 اخبار ورزشی  -  روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------